Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: [NIEUW] VirtualDJ 6.0.5 Released !!! - Page: 6

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Hallooo, ik ben nieuw hier.

ik heb ook hetzelfde probleem als sommige hier, maar vind blijkbaar geen antwoord.
Namelijk protection error 16

ik heb sinds vorige week een hercules dj control mp3 E2 aangeschaft.
heb de software geinstalleerd + de serial ingegeven..
maar na 2 minuten 'mixen' komt die verdomde error 16 tevoorschijn.

ik heb gelezen dat dit komt door een eerdere illigale versie te gebruiken.
ik schuif het niet onder stoelen en banken, ja heb vroeger illigale software gebruikt zonder console welliswaar, just for fun thuis.
maar nu ik die hercules dj console aangeschaft heb wil ik ook wel dat er een oplossing voor komt. anders vind ik het maar weggesmeten geld.

iemand die me kan helpen bij dit voorval?
 

Posted Mon 30 Nov 09 @ 10:37 am
Indien de computer ontdekt dat je vroeger een illegale versie hebt gebruikt, lijkt mij de oplossing dat je formateert.
Dus je computer terug naar af - heeft sowiesi veel voordelen.
Je zult natuurlijk wel eerst de belangrijke files op een externe harddisk moeten zetten!
 

Posted Tue 01 Dec 09 @ 6:28 am
Ik heb vroeger ook een illegale versie gebruikt maar nooit problemen gehad. Ik denk dat je best gewoon alles verwijdert, een registry clean doet (bijvoorbeeld met CCleaner) en nogeens probeert. :)
 

Posted Wed 02 Dec 09 @ 7:07 am
Ik dus wel. De Registry-tool (Downloads/Plugins/tools & Drivers) bleek voor mij de oplossing, maar ik weet niet of je als Limited Edition User toegang hebt tot dat deel.
 

Posted Wed 02 Dec 09 @ 1:08 pm
Heeft iemand onverwachte problemen met 6.0.4?
Ik draai 's winters niet, maar maak thuis wel een beetje muziek - voor de gezelligheid als ik aan de computer zit. Meer of minder automatisch kwam 6.0.4 op m'n thuis comp. Ik speel thuis een beetje anders dan in de disco: oldies, chill, jazz.
Goed, m'n laptop bleef 2 keer hangen op eagles & hotel california - nu weergeprobeerd, hij blijft op dit moment niet hangen, maar het lijkt of de songs zweven.
Ligt het aan mij, het weer (ook in Spanje is het koud!) of wat?

mvg
 

Posted Wed 02 Dec 09 @ 3:00 pm
Ik heb 6.0.4 ook wat getest en hij is niet 100% bugfree blijkbaar ;)

Maar we zijn nu al bezig met 6.0.5. Vooral voor timecode komen er wat veranderingen. Dus nog even geduld, en als je op een fuif moet draaien, en je hebt problemen met 6.0.4, gebruik dan 6.0.3 voor de zekerheid.

mvg

 

Posted Wed 02 Dec 09 @ 4:34 pm
Fred, hoe ga ik terug naar 6.0.3?
 

Posted Wed 02 Dec 09 @ 10:41 pm
ik heb thuis de 6.04 zo een dikke 4uur laten draaien via playlisten,ik ben er wel niet bijgebleven die tijd en heb toch geen problemen ondervonden
 

Posted Fri 04 Dec 09 @ 12:03 am
Probeer de virusscanner eens uit te zetten en dan installeren, werkt bij mij prima.
 

Posted Fri 04 Dec 09 @ 4:14 am
Ik zet nooit de virusscanner uit, zelfs dan niet als er om gevraagd wordt. (tijdens downloaden).
Anyway, ik heb vergelijkstesten gemaakt tussen VDJ en Creative mediaplayer, en het klingt hetzelfde.
Het probleem zit'm als je gaat recorden. Ik probeer het net weer en het geluid "zweeft".
Vorige keer was dat zweven ook tijdens een recording en toen bleef ie ook hangen.

Toch maar wachten op 6.0.5 of terug naar 6.0.3 - helaas geeft support geen sjoege.

Mvg


 

Posted Sat 05 Dec 09 @ 8:18 am
Geen backups gemaakt van je vorige versies?
Ik ben met andere software al eens op m'n plaat gegaan, dus ik heb ze netjes op een backupschijf en CD liggen. Jammer dat ik niet zomaar 20 MB aan een mailtje kan hangen, dan had ik hem je toe kunnen sturen. Ik gok dat een CD'tje langsbrengen best een leuke maar wat langdurige optie is.... ;-)
 

Posted Sat 05 Dec 09 @ 10:02 am
Ja, back-ups raadt het VDJ-Team me nu ook aan.
Heb intussen antwoord en ze hebben mij VDJ 6.0.3 vrijgegeven.
Dat gaat prima op Vista. Echter, ik heb een ouwe Vaio met XP en daargaat het plotseling niet, error in the bytes. Ik begrijp het niet zo goed.
Er is ruimte genoeg, maar ik had misschien eerst 6.0.4 moeten uninstallen?

mvg
 

Posted Sat 05 Dec 09 @ 2:05 pm
Martin FourS wrote :
Ik gok dat een CD'tje langsbrengen best een leuke maar wat langdurige optie is.... ;-)


Je bent van harte welkon, echter tot zaterdag 3 april 2010 blijven onze kroegen dicht!
Maar dan wordt het op een klap druk met de Paas-handbalspelers, waarschijnlijk de beste en langst-volhoudende drinkers die naar Spanje komen!


 

Posted Sat 05 Dec 09 @ 2:13 pm
DJCB wrote :
Hello,

Hier een fast video mix Denon DN-S3700 met versie 6.0.2


http://www.dailymotion.com/video/xabgou_fast-mini-mix-from-denon-dns-3700-w_music


Hier heb ik de mapper aangepast voor Denon DN-S3700

http://www.virtualdj.com/addons/8706/Denon_DN-S_3700_Mapper.html

Met deze mapper en de versie 6.0.2 gaat alles perfect en feeling from vynil is juist zelfde als de Technics sl-1200.

Groetjes


bij jou werkt die perfect?? Ik heb 2 x 3700 van denon en deze verliezen steeds midi control. Mijn CPU van mijn pc vliegt de hoogte in na X tijd. En soms is de sound slecht alsof er een distortion in zit. Het werkte perfect met een denon hd2500
 

Posted Sun 06 Dec 09 @ 9:50 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
Zo te zien wacht ik nog even met overzetten naar 6.04...

6.03 werkt bij mij prima onder windows 7 ultimate 64bit versie...

 

Posted Sun 13 Dec 09 @ 6:58 am
Ik heb in het weekend een feestje gedaan en 9 uur gedraaid inclusief tafelmuziek
Het enige groot probleem dat ik heb ondervonden en dat is?
Ik speel met de linker speler en laat die dan maar automatisch mixen(van dit ben ik zeer tevreden)
Maar als er een paar liedjes gespeeld zijn dan verwijder ik de liedjes die gespeeld zijn uit de playlist maar als ik dit doe dan verwijnt telkens het liedje dat klaar staat en reeds in geladen en en dan laad hij telkens een nieuwe liedje zogezegd het derde?en dan klopt de volgorde niet meer
De liedjes die gespeeld zijn daar word een rood tintje aan gegeven zogezegd gespeeld ook het liedje dat klaar staat(het tweede)dat in geladen is en als ik de speellijst gespeelde leeg maak dan wordt ook het twee liedje dat ingeladen is verwijderdt
Wat nu gedaan??
 

Posted Mon 14 Dec 09 @ 2:12 am
UPDATE!!

VirtualDJ 6.0.5 is nu te downloaden voor de Pro Users in het download center. Het lijstje van alle bugfixes en nieuwe features kan je HIER vinden.
 

Posted Sun 20 Dec 09 @ 9:43 am
Ik heb net de 6.05 geinstaleerd zonder problemen en even getest,en wat voor mij een groote verbetering is dat er geen liedjes meer verdwijnen in mijn playlist en wat nog veel beter is voor mij en dat is dat ik kan aanvinken dat de gespeelde liedjes automatisch verdwijnen uit mijn playlist.
Zodus voor mij persoonlijk een heel grootte verbetering.
Maar we gaan weer een nieuw jaar te gemoet en dan moogt ge iets wensen,en wat ik wens is dat ik kan aanvinken om meedere tags teglijk naar het zelfde gerne te veranderen of jaar of de commentaar bv en dat gaat echter niet?

wat ik nu schrijf achter deze regel is misschien niet het juiste forum maar toch aan iedereen
Zalig Kerstfeest en mijn beste wensen voor het nieuwe jaar
 

Posted Mon 21 Dec 09 @ 9:58 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
Ik ben zeer blij dat virtual dj support dn-hs5500 en hun search bug heeft aangepakt.
het word maar beter en beter.
thx to virtual dj
greetz
dimi
 

Posted Mon 21 Dec 09 @ 11:50 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Dat is snel.......
Vorige week 6.0.4. geinstalleerd en nu naar 6.0.5.
Ik ben benieuwd HOE dat werkt met dat automatisch instellen van de SKINs naar de resolutie van je scherm.
Ik werk nog met een oude skin en een nieuwe laptop......
 

Posted Tue 22 Dec 09 @ 3:26 am
90%