Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: [NIEUW] VirtualDJ 6.0.5 Released !!! - Page: 7

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

sikko03PRO InfinityMember since 2008
weet niet of ik nu en nw topic moet openen, maar gisteravond had ik weer wat raars.

Lekker aan het draaien, gooi er een videoclip in.... eerste minuut gaat goed en in 1x wit scherm op mijn beamer...
nummer draait nog wel, maar beeld op externe bron is wit.!!!!
In het venster (in dit geval deck A) blijft op freeze staan maar nummer draait nog door....(geluid)
1x eerder gehad en ik dacht dat dat aan mijn videokaart lag.. maar draai nu met mijn on-board ipv mijn extra kaart. Heel raar.

VDJ opnieuw opgestart en toen werkte het weer... heel raar deze bug... waar kan ik dit melden?? of hebben meer mensen hier last van gehad??

GRz Rene
 

Posted Sun 27 Dec 09 @ 5:22 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Da's inderdaad heel vreemd...... zeker als je weet dat ik nu begin te twijfelen over een soortgelijk probleem van mijn kant. Ik heb een nieuwe harde schijf extern gekocht met eSata die hetzelfde veroorzaakt. Ligt het dan toch niet aan die nieuwe harde schijf ?
 

Posted Sun 27 Dec 09 @ 5:26 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
die van mij is ook eSata...

ga nu ook idd twijfelen aan mijn schijf, maar de muziek loopt gewoon door... heel raar...

hoop dat er meer mensen zijn en dat het een bug in het programma is anders zou ik het niet weten.

rene
 

Posted Tue 29 Dec 09 @ 4:23 am
Patje_1PRO InfinityMember since 2007
Is de video_unlink optie bij deze versie eruit gehaald? videofile_link doet het wel, maar videofile_unlink of video_unlink doet het niet.
 

Posted Sun 03 Jan 10 @ 8:02 am
hallo,
ben gebruiker van vdj 6.05 pro, kan mij iemand zeggen indien een playlist kan overgezet worden op een andere pc en uiteraard ook werkt?
kan een playlist gebrand worden op cd?
mvg William
 

Posted Thu 28 Jan 10 @ 1:03 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Dag naamgenoot.......
Dat kan (volgens mij) dus NIET.

Ik heb namelijk gisteren Windows 7 geinstalleerd nadat ik Virtual DJ had "gebackupped" (vast niet goed geschreven).
(VDJ 6 draaide eerst onder Vista, maar ik had te vaak te maken met dingen die ik niet wilde......)

De playlists gekopieerd in de nieuwe installatie van VDJ in de Windows 7 omgeving, playlist en titels daarin worden herkend, maar dat is het dan ook. Wanneer ik een nummer wil laden, krijg ik een ERROR melding.
 

Posted Thu 28 Jan 10 @ 1:48 am
William (van den Berg), hier zit ergens een denkfout.
Als je overgaat op Windows 7 van Vista moet je niet VDJ "backuppen" maar Mijn Documenten. Daar zitten ook alle bestanden van VDJ in.
En uiteraard je hele bibliotheek, audio en video, de hele reutemeteut op externe schijf.

Als je "7" opent kopiëer je alles van je externe harddisk.
Dán ga je naar het download center op ons forum en download VDJ 6 opnieuw.
Nadat je je serial hebt ingevuld werkt alles weer perfect zoals vanouds.
Alleen nu met '7', naturellement.
 

Posted Thu 28 Jan 10 @ 4:50 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Hoi Bob,

En dat heb ik dus ook precies gedaan.
Mijn documenten gebackupped, Windows 7 geinstalleerd, VDJ 6 geinstalleerd, code ingevoerd, back-up geplakt in de nieuwe mijn documenten.
Mijn video's en MP3's stonden al op een externe schijf.

Playlist geopend in VDJ: Alle nummers worden vermeld, maar bij laden dus een ERROR.

??????????????????
 

Posted Thu 28 Jan 10 @ 6:53 am
William,

Win 7 heeft blijkbaar een andere driveletter aan je externe drive gegeven. Ik herken de melding. Je zult in Windows 7 de driveletter geforceerd moeten toekennen zodat die overeenkomt met de driveletter in je database en zoals die was onder Vista.
Alleen niet vragen hoe, ik heb geen W7.... ;-)

Groet,
Martin.
 

Posted Thu 28 Jan 10 @ 7:45 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Daar zou het in kunnen zitten.
Ik zal het eens bekijken.
 

Posted Thu 28 Jan 10 @ 8:53 am
Hallo, kan er mij iemand meer info geven of verder helpen

Ik bezit 2x Pioneer cdj-2000 toestellen en zou deze willen gebruiken met virtual dj.
Hoe moet ik de connectie maken met de pc. Volstaat het om één van de spelers usb te connecteren ? Hoe connecteer je de 2e cd-speler ? Beide zijn momenteel via een netwerkkabel aan elkaar verbonden waardoor info van usb sticks kan worden geshared op de 2 spelers.

Kan je met de nieuwe versie 6.0.5. van virtual dj de connectie maken met de cdj-2000 ? Is er nog een externe geluidskaart nodig ? Moet er met time-code cd's gewerkt worden ?

Ik heb ook gezien dat er reeds skins van de cdj-2000 gepost zijn door "patje".

Hopelijk kan er mij iemand verder helpen.

Mvg
Frank

(Er mogen geen emailadressen gepost worden door No license users )

post edited by Solarius - Dutch Moderator-
 

Posted Wed 03 Feb 10 @ 2:57 pm
De cdj 2000 zijn ook Midi spelers dus je moet de spelers connecten via usb en dan kan je hiermee virtualdj besturen. Maar waarom zou je dat doen. Je kan evengoed je externe harde schijf aansluiten aan je cdj's en je bent vertrokken...

 

Posted Wed 03 Feb 10 @ 4:30 pm
het overzetten van een playlist moet prima kunnen,
ik heb dit ook gedaan van mijn desktop naar mijn laptop,
enige vereiste is dat alle paden en drive letters identiek zijn.
in een playlist wordt namelijk verwezen naar een driveletter het pad en dan het nummer
bijvoorbeeld e:\muziek\dance\ en dan het liedje.
is de drive letter veranderd naar bijvoorbeeld d: dan wordt het liedje gezocht op e: en kan dus niet gevonden worden, een error is het resultaat.
2 oplossingen zijn hiervoor:
1 bij alle nummers in je playist de letter e naar d veranderen.
2 je driveletter veranderen
dit laatste kan heel simpel in control panel/administrative tools/computer management/disk management
klik met rechts op de drive die je wilt aanpassen. en selecteer change drive letter. kies nu de juiste drive letter uit het rijtjes beschikbare letters en druk op apply. klaar
is de driveletter niet beschikbaar, maak die dan eerst beschikbaar door de gebruikte driveletter (e) te wijzigen in bijvoorbeeld x.
dan van d, e maken, en dan van x weer d maken.
 

Posted Tue 23 Feb 10 @ 9:28 am


(Old topics and forums are automatically closed)