Forum: Dutch Forum - Topic: Waar te koop?

Welkom op het Nederlandstalig forum van VirtualDJ! Maak gebruik van de zoekfunctie voor je een nieuw onderwerp start en gelieve je ook aan dat onderwerp te houden. Voor de nieuwe leden: Vul je serial number van je product in bij 'Modify my profile' voor dat je iets post.
VirtualDJ forums
Dutch Forum
Waar te koop?

Author - Topic: Waar te koop? -

RazeHero

No license user
Posted Sat 19 Jan 08 @ 5:20 am
Ik ben wel geinteresseerd erin om Virtual DJ te kopen met gewoon de simpelste hardware mixertje..
Waar in Nederland kan je dat kopen, en welke is aan te raden voor mij als beginner? Hoe duur is dat dan?

Groet Nick

Superstom

Ultra-VIP Member
Posted Sat 19 Jan 08 @ 9:03 am
VDJ kun je hier op de website aanschaffen. Zodra je betaling binnen is krijg je je serienummer toegestuurd via de e-mail. Dit nummer registreer je hier op de website, waarna je de volledige versie direct kunt downloaden.
Een hardware mixer kun je aanschaffen in een muziekwinkel voorbeeld: Heuff, Winner of feedback. Of via het internet bestellen, bijvoorbeeld bij Thomann.
Ewout

maxlips

No license user
Posted Thu 11 Apr 13 @ 1:04 pm
Beste forum gasten,

Ik heb sinds gistere een apple macbook pro gekocht en gebruik virtual dj pro full tijdens het draaien.
Het programma staat wel op mijn oude laptop maar niet op mijn macbook. Voordat ik het programma ga aanschaffen wil ik weten of ik mijn playlisten, cue points en andere gegevens die opgeslagen staan kan overzetten naar virtual dj op de macbook.

Dit schijn nog al problemen met zich mee te brengen. Ik heb in die 2 jaar dat ik VDJ op mijn laptop gebruik zo'n 650 cue points en 25 playlisten met gemiddeld 250 nummers. Dit moet ik wel over kunnen zetten anders word het geen dure VDJ voor op de macbook kopen!

HULP HULP

Groet, Max

bobhofmans

Experienced pro user
Posted Thu 11 Apr 13 @ 2:05 pm
Hoe was je van plan je files over te zetten?
Ik moet ivm mijn redelijk verslijt aan laptops in 2 zaken dit vaak genoeg doen en gebruik voor de music folders een external HD.
Als je tevens in My Documents de VDJ file meetrekt, zou je m.i. al aardig op weg moeten zijn de boel kloppend te krijgen.
Bij mij blijven na het overzetten de cue's in ieder geval op hun plaats, iets dat erg belangrijk is aangezien bij ons de boel vaak op automix draait. (en een niet juist geplaatste cue dus pas opvalt als ik net bezig ben cuba libres te maken!)

Martin FourS

Moderator
Posted Thu 11 Apr 13 @ 6:55 pm
Een ruim 5 jaar oud lijk reanimeren met een vraag die niets met het oorspronkelijke topic te maken heeft..... Maak je de volgende keer aub een eigen topic aan?
Als je VDJ hebt ge´nstalleerd, staan je VDJ-folders (die op een PC in de map Mijn Documenten staan) op je Mac (in Finder) onder Locaties / documenten / Virtual DJ. Als je de inhoud van die mappen van je PC overhevelt naar de mappen met dezelfde naam, moet het goed komen. Let daarbij vooral op de bestanden die in de map Virtual DJ zelf staan. De .XML-file is degene waar je muziekgegevens in staan.
Het enige waar je problemen mee kunt verwachten is dat op je Mac VDJ niet snapt wat de pathnames betekenen in de database. Daarom is de opmerking van Bob wel een goede: zet je muziek op een externe schijf. Dat maakt de conversie een stuk eenvoudiger.

Site map
(C)opyright Atomix Productions 2014

Software
Hardware
ContentUnlimited
Goodies
VirtualDJ Pro Full
VirtualDJ Pro Basic
VirtualDJ Broadcaster
VirtualDJ Home FREE
VirtualDJ LE
Comparison