Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Waar te koop? - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Oke thankx, dan zal het goed komen want dat is nu ook het geval.
Ga vanavond ff alles bestellen.
Ik kan dus ONBEPERKT "cachen" he ????
Bedankt voor al je info Martin!
 

Posted Tue 28 Oct 14 @ 2:29 am
Kimmeneed wrote :
Ik kan dus ONBEPERKT "cachen" he ????


Nee, dat niet. Is je schijf vol of het abonnement niet betaald, dan houdt het op. (die wil ik niet op m'n bord krijgen over een jaartje of zo....)
 

Posted Tue 28 Oct 14 @ 4:44 am
Wat bedoel je met schijf vol?
Mijn harde schijf ?
Ik bedoelde eigenlijk, bijv met spotify kan je maar een beperkt aantal liedjes off-line afspelen, maar bij dit abonnement is dat dan niet ?
Natuurlijk snap ik dat het abonnement steeds betaald dient te worden, dat is ook geen probleem.
 

Posted Tue 28 Oct 14 @ 5:47 am
Hallo Martin,

Ik heb net virtual dj 8 pro besteld (betaald).
Ik kreeg een bevestegingsmail, ga ik nu nog een mail krijgen met een serienummer ?
Zo ja, hoe gaan ik de verder te werk ?

gr Marco
 

Posted Tue 28 Oct 14 @ 1:25 pm
Hallo Martin,

Ik heb net virtual dj 8 pro besteld (betaald).
Ik kreeg een bevestegingsmail.
Ga ik nu nog een mail krijgen met een serienummer ?
Zo ja, hoe gaan ik de verder te werk ?

gr Marco[/quote]

 

Posted Tue 28 Oct 14 @ 3:13 pm
Mogge,

Welkom bij de club!
Over je vorige posts: Uiteraard je harde schijf. Je kunt uiteindelijk toch niet cachen op CD.
Voor zover ik weet is er inderdaad geen limiet aan het aantal nummers dat je ophaalt. Daar wordt in geen enkele handleiding of topic over gesproken.

Je krijgt geen serial number meer. Ik heb >>hier<< een topic met uitleg gemaakt over dingetjes waar je in V8 rekening mee moet houden. Daarin staat het volgende:
Quote :
- Er is geen Serial Number meer. De versie die je download is 1 versie, waarvan de functionaliteit afhangt van je status op dit forum. Ben je dus een No Licence User, dan opent VDJ als de Home Free Edition. Ben je Pro Infinity-user, dan werkt V8 als Pro Infinity-versie met alle opties. Daartoe moet je, na het installeren, bij de eerste keer starten verbinding hebben met internet. Er wordt gevraagd om je gebruikersnaam en wachtwoord welke je hier ook gebruikt in het forum. Aan de hand van het antwoord van de server na inlog start V8 op in de goede uitvoering.


Ik zie overigens dat je inmiddels al bent veranderd van Home-user naar Pro Infinity-user. Je kunt dus aan de slag:
- Ga hier bovenaan naar Download en kies "Download Virtual DJ".
- Installeer het programma en volg het stukje tekst dat ik hierboven in het grijze vlak heb gezet.
- Je kunt beginnen!

De handleiding van het programma staat, na installatie, in de map Mijn Documenten/Virtual DJ. Die zou ik bij de hand houden, want er is teveel om in te stellen waar je eenvoudig de mist mee in kunt gaan.

Succes!
 

Posted Wed 29 Oct 14 @ 3:37 am
Hallo Martin,

Bedankt voor je reactie!
Het is voor mij verder wel duidelijk denk ik, ik ga het vanavond thuis even proberen.
Ik kan hem dus op mijn laptop en ook daarnaast op mijn vaste pc thuis installeren ?
Stel mijn laptop doet opeens niks meer, kan ik hem dan gewoon opnieuw downloaden ?

Ik ga me ook aanmelden voor dat muziek abonnement van $9,99.
Moet ik daar nog iets van weten hoe werkt ?

Ik werk nu nog met BPM Sound dus dat zal een hele verandering zijn..

Heb er zin in!

gr
 

Posted Wed 29 Oct 14 @ 5:39 am
Yep. 2 PC's is geen probleem. Wel even opletten dat als je ene PC vraagt om de inloggegevens je automatisch wordt uitgelogd van de andere als deze een internetverbinding hebt. Dan moet je simpelweg opnieuw inloggen. Als je dat door hebt is het geen probleem.

Kijk, voor de details van Content Unlimited, efkes de Wiki door. Ik heb het zelf nl. niet maar alles wat je moet weten staat daar in. (>>klik<<, bijna onderaan de pagina)
 

Posted Wed 29 Oct 14 @ 7:41 am
Ik wil Virtual DJ Pro op een zo kaal mogelijke Laptop installeren, dus zonder internet etc. ik ga geen gebruik maken van diensten zoals spotify.
Kan ik dan Virtual DJ Pro installeren met een code die ik zelf intik ? Ik wil de installatie eerst op mijn PC doen (met een internet verbinding) en daarna de code ook op de laptop invoeren. Ik heb dan gelijk een backup op mijn PC :-). Mag dit en kan dit ??
 

Posted Fri 22 Jul 16 @ 12:52 pm
Hallo, ik heb misschien een domme vraag maar mijn sets als homeuser wil ik niet langer hebben als ik upgrade naar Pro, dat was hobby en niet interessant om te delen etc., hoe kan ik al mijn 'My Sets" weggooien?
Alvast bedankt!
 

Posted Fri 22 Jul 16 @ 12:57 pm
Eerst ff over je een na laatste post: Zoals ik al aangaf moet je via internet registreren. Dat je dit doet met 2 PC's is geen probleem. Je mag namelijk een backup gebruiken. Je hebt die internetverbinding alleen nodig na de installatie. Daarna kun je die weer uitschakelen. Het is overigens aan te raden toch regelmatig een internetverbinding te maken omdat je anders geen updates meer ontvangt van VDJ. Zoals ik eerder aangaf is er geen code. Je registreert met je gebruikersnaam en wachtwoord die je in je VDJ-account gebruikt.

Voor zover ik kan zien kun je in de map Documenten/Virtual DJ/ de map My Sets verwijderen. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar het kan zelfs zijn dat die map niet eens mee gaat naar VDJ8.
 

Posted Sat 23 Jul 16 @ 3:28 pm
Bedankt ik heb inmiddels de licentie voor een controller aangeschaft,
Ik gebruik het voornamelijk ter iondersteuning van lesssen ed. (niet commercieel), maar als ik in de toekomst besluit dat wel te doen en ik wil het omzetten naar infinitive, krijg je dan een korting als je al een controller licentie hebt ??
 

Posted Wed 27 Jul 16 @ 9:46 pm
Ik moet je zeggen dat ik dat niet weet. Daar is overigens simpel achter te komen: als je bent ingelogd op de site klik je op de Buy-knop bovenaan dit scherm. Kies dan voor Infinity. Als het goed is wordt snel zichtbaar wat je zou moeten betalen.
 

Posted Thu 28 Jul 16 @ 9:50 am


(Old topics and forums are automatically closed)