Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Krassend geluid ? - Page: 3

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ah, het is me wat duidelijker geworden. Je krijgt alleen een 4.1 keuze als je ook daadwerkelijk een 4.1 geluidskaart hebt. In mijn laptop heb ik die niet, dus had ik de keuze ook niet. De 2 eerste opties zouden beide moeten werken. Zorg er wel voor dat je je hoofdtelefoon op de juiste uitgang van de Esi aansluit. Als je instellingen wijzigd, is het het beste om vdj af te sluiten, opnieuw te starten (Kijk even of de instellingen nog goed staan). Wat ik wel vreemd vind is dat er bij "Sound card(s)" geen Esi u46 als optie staat, onder Asio. Ewout
 

Posted Wed 20 Sep 06 @ 9:07 pm
Ga er morgen nog wel weer eens even mee stoeien ;)

Hoe ik hem nu heb staan kan ik dus gewoon via me PC Speakers goed mixen en met de hoofdtelefoon voorluisteren, dat gaat nu allemaal ok, maar zodra ik me Receiver erbij aanzet wordt het anders.
Dan gaat Deck A via de PC Speakers en Deck B via de Receiver whahahahaah ;)
Maar goed ga er morgen maar weer eens even mee klooien.
In iedergeval bedankt voor je antwoord......

Albert020
 

Posted Wed 20 Sep 06 @ 10:33 pm
Als je master over je pc speakers loopt en je het je hoofdtelefoon aangesloten, wat wil je dan precies met die receiver doen?

Als je ook je master over je receiver wilt laten lopen, dien je de pc speakers los te koppelen en de receiver ervoor in de plaats te zetten. Wil je tegelijkertijd ook je pc speakers gebruiken, dan kan je je pc speakers op een uitgang (tape bijvoorbeeld) van je receiver aansluiten.
Ewout
 

Posted Wed 20 Sep 06 @ 10:59 pm
Met de Receiver wil ik het geluid over de Speakers in de woonkamer weergeven :)
Mocht dit op één of andere helemaal niet mogelijk zijn dan houd het op.
Dan ben ik zo ook wel tevreden, maar wil het gewoon even proberen......

Kijk zo staan mijn instellingen nu, en werkt het geluid via de PC Speakers en de Hoofdtelefoon perfect !



 

Posted Thu 21 Sep 06 @ 9:18 am
uitgang (tape bijvoorbeeld) ?

Dan moet ie in de ESI in een Ingang anders zal dat niet gaan, maar kan ik de Receiver dan via de ESI output aansluiten op een Input van de Receiver ?
 

Posted Thu 21 Sep 06 @ 11:04 am
Ewoutttttt, ik heb het voor elkaar, het is nu goed ;););)

Thanks voor je hulp man ! ¡¡ !

 

Posted Thu 21 Sep 06 @ 5:50 pm
Goed zo, mooi dat het voor elkaar is. Happy mixing
Ewout
 

Posted Thu 21 Sep 06 @ 9:44 pm


(Old topics and forums are automatically closed)