Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ 4.0

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Weet iemand wanneer versie 4.0 van Virtual DJ uitkomt. Ik ben namelijk van plan om de BCD5000 van behringer aan te schaffen. Ik heb nu versie 3.4, is het nu al rendabel om de BCD te kopen of kan ik beter wachten?
Roberto
 

Posted Mon 24 Jul 06 @ 9:15 pm
vul even je serial nummer in en als je niet kan wachten zou ik hem kopen want het is mogelijk (staat op iemand zijn blog hoe je het moet doen)
 

Posted Mon 24 Jul 06 @ 9:34 pm
Volgens mij heet het apparaat bcd2000. Deze kan je nu reeds met VDJ gebruiken, het werkt echter nog niet voor 100% (via de midi interface). In versie 4 zal deze controller native worden ondersteund, zodat het wel 100% gaat werken.
Kijk ook even naar de andere threads op het Nederlandse en het Engelse forum over de release van v4, deze komt als deze klaar is. Dat betekend, nog even geduld dus...
Ewout
 

Posted Mon 24 Jul 06 @ 11:22 pm
i.v.m. virtual dj 4

zal iedereen naar 4.0 kunnen upgraden of alleen de pro edition users
dit vroeg ik me af.

greetzz
 

Posted Sat 05 Aug 06 @ 7:43 pm
Het VDJ team heeft hier op het forum gepost dat gebruikers van VDJ Pro gratis VDJ 4 kunnen downloaden. Over andere versies, zoals de Console versie is nog niets gezegd. Bij de vorige console was het zo dat deze uitkwam bij VDJ 1.07. De gebruikers van de console kregen ook de mogelijkheid om VDJ 1.08 en 1.09 te downloaden, maar niet versie 2.0. Of dit nu weer zo is weet alleen het VDJ team.
Daarnaast is ook niet zeker of de "Special internet offer" blijft bestaan als VDJ 4 uitkomt.
Trek uit bovenstaande gegevens je eigen conclusie en kijk of die uitkomt op het moment dat vdj4 uitkomt.
Ewout
 

Posted Sun 06 Aug 06 @ 1:21 pm
bedankt voor de reply, zal is goed nadenken of ik pro zal aanschaffen

greetz
 

Posted Sun 06 Aug 06 @ 2:56 pm
Als je van plan bent de pro versie aan te schaffen denk ik dat je niet al te lang moet wachten. Er gaan geruchten op het forum dat de prijs na de release van VDJ 4 omhoog zal gaan. Of het werkelijk zo is weet ik niet, dus even een engels gezegde: Don't shoot the messenger.
Ewout
 

Posted Mon 07 Aug 06 @ 6:13 pm
teirHome userMember since 2006
Hallo ik ben Piet Heijnen en ik zoek een software progamma om de nummers die ik heb gedownload even hard op een cd te zetten. Een mengpaneel of een mixer. Wie kan mij daaraan helpen.
Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.
Mvg Piet Heijnen.
 

Posted Mon 14 Aug 06 @ 5:57 pm
teirHome userMember since 2006
Hier ben ik weer even. Mijn E mailadres is --@--.--
Piet Heijnen

--
Moderated by Lady Cameron
Sorry teir no email address is allowed from a demo user
 

Posted Mon 14 Aug 06 @ 5:58 pm
Piet,
het is voor een demo user niet toegestaan om een e-mail adres of een msn adres te posten. Bedoel je dat je nummers met een verschillend volume op een cd wilt zetten en daarbij dat de volume verschillen er niet meer zijn? Wil je de nummers ook mixen, of is dit niet noodzakelijk?
In het laatste geval kan je het beste mp3gain proberen. Dit is een programaatje dat al je nummers even hard qua volume maakt. Daarna kan je de numemrs op cd zetten.
Ewout
 

Posted Mon 14 Aug 06 @ 6:13 pm
HELP Ik kan wel janken, want ik kom er niet uit!!
Ik ben overgestapt op vdj en een hercules dj console mk2.
Het heeft gewerkt een maand geleden.
Nu slaat de mp3 die rechts speelt af, als ik een volgende mp3 links klaarzet .
Links brand een rode 1 en rechts een groene 2.
Bij het aanklikken van de button die een volgende mp3 laad gaat het mis, want de andere plaat stopt er acuut mee.
de rode 1 wordt groen en de 2 wordt rood.

Met welke instelling zou ik dit probleem kunnen verhelpen?

Bijvoorbaat megabedankt voor de hulp, want ik baal enorm omdat ik over 2 weken hiermee moet draaien. En dat kan zo helemaal niet. mvgr Jan uit Alphen aan den Rijn
 

Posted Sat 19 Aug 06 @ 10:25 pm
Jan,
kijk even in het "Config" bij "Soundcards". Kijk even of alles hier goed ingesteld staat. Ik he de mk2 niet, dus ik weet niet welke opties je allemaal hebt. Volgens mij moet je de optie kiezen met de speaker en de hoofdtelefoon.
Volgens mij heb je nu je speakers aangesloten op je hoofdtelefoon uitgang. De rode of goene 1 is de voorbeluistering. Zodra je een nummer in een deck laadt, spring de voorbeluitering over naar het deck waar je het nummer inlaadt. Dus als je een nummer naar deck 1 sleept, wordt deze groen. Kijk dus ook even je bekabeling na.
Ewout
 

Posted Sun 20 Aug 06 @ 10:19 am


(Old topics and forums are automatically closed)