Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Problemen online muziek

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

VLSPROPRO InfinityMember since 2011
Sinds enige tijd zit ik met het volgende probleem.
Ik maak gebruik van virtual dj muziek licentie. Maar als ik zoek naar een Nederlandstalig nummer krijg ik deze niet te zien hij download deze niet alleen Engelstalige muziek.
Kan iemand mij misschien vertellen hoe dit komt?
 

Posted Thu 12 Jan 17 @ 1:26 pm
De muziekprovider (wat een Amerikaans bedrijf is) beslist over de beschikbaarheid van (internationale) muziek. Hoewel er nog geen duidelijk antwoord is geweest, of ik heb dit gemist, lijkt het dat rechtenkwesties de oorzaak van het verdwijnen is. Overigens hebben meerdere gebruikers (ook hier op het NL-forum) betere resultaten gekregen nadat ze een oudere build van VDJ hadden geïnstalleerd. Ik weet op dit moment niet of die oplossing nog werkt. Het is een beetje stil gebleven in die hoek.
 

Posted Wed 25 Jan 17 @ 11:53 am
Ook dat werkt niet meer naar een oudere versie (3398) terug te zetten.
Meeste files laden niet meer helaas.
 

Posted Sat 11 Feb 17 @ 10:01 am
VLSPROPRO InfinityMember since 2011
Dus met andere woorden op dit moment heb je er weinig aan als je ook veel Nederlandstalig draait.
Heeft er misschien iemand een goede tip om op een andere manier legaal hieraan te komen?
 

Posted Sat 18 Feb 17 @ 12:57 pm
djjerom28 wrote :
Dus met andere woorden op dit moment heb je er weinig aan als je ook veel Nederlandstalig draait.
Heeft er misschien iemand een goede tip om op een andere manier legaal hieraan te komen?


De tip die ik je kan geven is, zeg je Cu op ! Het kan nogal lang gaan duren. En probeer over een aantal weken weer. En volg het in het General forum.

Hier staat ook iets over Cu in het Forum. http://www.virtualdj.com/forums/213457/General_Discussion/ContentUnlimited_-_official_comment.html

 

Posted Sun 19 Feb 17 @ 8:12 am
Ik ben erachter gekomen dat (als je laptop snel genoeg is) je VDJ 7 en VDJ 8 tegelijk kunt draaien en dan via VDJ 7 het nummer kunt downloaden in de cache, waarna je het in VDJ 8 kunt afspelen.
 

Posted Mon 20 Feb 17 @ 5:53 pm


(Old topics and forums are automatically closed)