Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: geen internet verbinding

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo

ik heb al een tijdje virtual dj
maar nu heb ik een account aangemaakt via de website maar nu als ik naar het programma ga
kan ik mij niet inloggen hij zegt dat ik geen internet verbinding heb

Als iemand mij daar mee kan helpen hoor ik het graag :)
 

Posted Mon 28 Sep 15 @ 9:28 am
Aaron,

je internetverbinding wordt geregeld door je PC (of laptop). Je bent echter een Home Free-user, dus je gebruikt een versie waarbij je niet in hoeft te loggen. Ik weet dat VDJ daar bij het opstarten om vraagt, maar in jouw geval geeft het geen extra functionalteit. Je kunt dit dus negeren.
 

Posted Tue 29 Sep 15 @ 1:27 pm
ik moet mij in loggen :p
ik heb net voor een Reloop Mixage gekocht voor 100 dat ik altijd met een controller kan werken anders is dat 10 min en dat stop
nu heb ik dat gekocht en kan ik mij nog altijd nie inloggen hij zegt nog steeds het zelfde :)
 

Posted Tue 13 Oct 15 @ 6:17 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
 

Posted Wed 14 Oct 15 @ 4:53 am
heb dit geprobeerd en zegt host did not changed, heb de anti virus en de firewall uitgeschakeld. kan me op de site wel in liggen maar niet via vdj, op de site van vdj is het al wwel aangepast dat ik een versie voor een controller gekocht heb. iemand nog een idee wat het probleem kan zijn?

mvg
 

Posted Thu 15 Oct 15 @ 4:59 pm
Het enige dat ik nu kan verzinnen is dat het programma geblokkeerd wordt door je firewall of je Internet Security-pakket. Als dat het niet is, dan zou je contact kunnen zoeken met Support. Zij kunnen (als je dat toestaat) op afstand op je PC kijken om te zien wat je probleem veroorzaakt.
 

Posted Sun 18 Oct 15 @ 4:38 pm


(Old topics and forums are automatically closed)