Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: DJ2GO Probleem! met Pro versie

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo allemaal,

ik heb een mooi mengpaneel gekocht en Virtual DJ Pro 7
nu is het probleem dat ik mijn DJ2GO niet er bij ie staan bij mappen.
dus werkt hij niet allleen bij home free (ook maar 10minuten)
en met VirtualDJ LE Lite (DJ2GO) werkt hij 100% maar is niet zo uitgebreid.

kan iemand me soms helpen??
alvast bedankt
Mvg Brian
 

Posted Wed 11 Jan 12 @ 8:32 am
brian,

registreer je pro versie eerst, de dj2go staat er gewoon bij
 

Posted Wed 11 Jan 12 @ 8:37 am
Waarom moet dat?? Heb ik nog nooit gemoeten en hoe zo zal het helpen als ik registreer ??
Wat verandert er dan??
 

Posted Wed 11 Jan 12 @ 1:12 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
als je je registreerd kan je veel meer op de vdj site , je krijgt ook meer te zien en je kan ineens van alles downloaden :)
Alleen dat is het registreren al waard :)
 

Posted Wed 11 Jan 12 @ 1:18 pm
dus het kan niet op een ander manier??
 

Posted Wed 11 Jan 12 @ 1:46 pm
Het is toch normaal dat je de software registreert bij de fabrikant? Dat kan dus idd niet op een andere manier.
Als je overigens registreert, kun je de laatste build hier ophalen, waarmee je controller waarschijnlijk wel wordt herkend.
 

Posted Wed 11 Jan 12 @ 4:09 pm
radiobrian wrote :
.......hoe zo zal het helpen als ik registreer ?? Wat verandert er dan??


Beste Brian,
als je je registreert weet het forum dat je een legale, betaalde versie hebt.
Een no-license user die over Pro beschikt wekt al gauw de indruk dat hij een gekraakte versie heeft. Zeker als hij, zoals jij, heftig protesteert en beweert dat het helemaal niet nodig zou zijn.
 

Posted Wed 11 Jan 12 @ 5:55 pm
Bij Pro zegt hij dat het een Simple MIDI wrapper is en bij home free zegt hij dat het een DJ2GO is.

hoe kan ik dat oplossen?? want het is geen Simple MIDI wrapper het is een DJ2GO.
 

Posted Fri 13 Jan 12 @ 8:14 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Met welke versie werk je ? Heb je de laatste versie afgehaald ? Zoals reeds gezegd :
Martin FourS wrote :
Als je overigens registreert, kun je de laatste build hier ophalen, waarmee je controller waarschijnlijk wel wordt herkend.
 

Posted Fri 13 Jan 12 @ 8:31 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
radiobrian wrote :
Bij Pro zegt hij dat het een Simple MIDI wrapper is en bij home free zegt hij dat het een DJ2GO is.

hoe kan ik dat oplossen?? want het is geen Simple MIDI wrapper het is een DJ2GO.


Hoe je het oplost ?
Door een legale versie van PRO te kopen en te gebruiken :)
De cracked versie is al een paar maanden oud en toen was de dj2go er nog niet :)

 

Posted Fri 13 Jan 12 @ 11:35 am
ik heb pro 7.0 en ik moet 7.5 hebben neem ik aan??
maar waarom denkt hij dan dat het een Simple MIDI wrapper is??
 

Posted Fri 13 Jan 12 @ 2:54 pm
Nog een keer: VDJ wordt steeds ge-update, ondanks dat het versienummer hetzelfde blijft. Het is kolder om een nieuwe versie te maken, alleen om controllers toe te voegen. Dus, tenzij je hier je Pro-versie download, loop je met versies die hier niet vandaan komen, altijd achter de feiten aan. En, ook zoals eerder gezegd, de DJ2GO is een relatief nieuwe controller en dus pas kort geleden toegevoegd. >>HIER<< kun je zien dat in de laatste build je controller gewoon ondersteund wordt.
 

Posted Fri 13 Jan 12 @ 3:04 pm
hij werkt heb nu Atomix Virtual DJ PRO FULL v7.0.5 b380!!

en werkt 100%
 

Posted Sat 14 Jan 12 @ 4:54 am
Een trotse kraker - gefeliciteerd!
Geen schaamtegevoelens.
Doet me denken aan iemand die het in Facebook zet als ie in de supermarkt een fles vodka jat.
 

Posted Sat 14 Jan 12 @ 7:40 am
bobhofmans wrote :
Een trotse kraker - gefeliciteerd!
Geen schaamtegevoelens.
Doet me denken aan iemand die het in Facebook zet als ie in de supermarkt een fles vodka jat.


Hahahaha
 

Posted Sat 14 Jan 12 @ 9:15 am
freek84Home userMember since 2011
bobhofmans wrote :
Een trotse kraker - gefeliciteerd!
Geen schaamtegevoelens.
Doet me denken aan iemand die het in Facebook zet als ie in de supermarkt een fles vodka jat.

WAAR ZIT HET KNOPJE VINDT IK LEUK:)
 

Posted Mon 23 Jan 12 @ 10:25 am
hallo nou heb ik voor me zoon van 9 om te beginnen een ion dj2go gekocht nieuw met virtual dj le lite 7.1 als ik dit installeer dan moet ik een code invullen er staat er 1 op me paneel achterkant de zelfde op de doos maar dan geeft ie aan niet de juiste woord er helemaal gek van kan iemand mij helpen bvd alan
 

Posted Wed 20 Nov 13 @ 1:34 pm
Alan,

die achterop de controller is het serienummer van het apparaat. Daar heb je niets aan.
Het serienummer van de software staat meestal op het hoesje waar de CD in zit.
 

Posted Wed 20 Nov 13 @ 6:00 pm
weet er iemand de keycode van iondj2go
 

Posted Mon 04 Aug 14 @ 2:32 pm
Zie mijn vorige post.
Die nummers zijn individueel. Niemand weet het nummer dat bij jouw versie hoort.
 

Posted Tue 05 Aug 14 @ 3:57 am


(Old topics and forums are automatically closed)