Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: ION DISCOVER DJ PRO - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

hallo,
ik heb de ion discover dj pro (zoiets)
en ik wil graag het ene liedje door de speakers (laten) horen en de andere alvast door de koptelefoon beluisteren kan dit? ik heb virtual dj ik weet niet welke versie maar hij zat er bij ik hoop dat iemand mij kan helpen
MVG annemijn74
 

Posted Fri 06 Jan 12 @ 2:35 pm
???????????
 

Posted Sat 07 Jan 12 @ 6:35 am
Annemijn,
het forum is een gebruikersforum. Hier zit niemand van VDJ die als dagtaak heeft het beantwoorden van vragen. Je bent dus aangewezen op de gebruikers hier op het forum en dat betekent dat je soms wat geduld moet hebben. En op een vrijdagavond kan het zomaar zijn dat gebruikers aan het werk zijn ;)
Wil je je vraag in het vervolg op 1 plek stellen ipv in meerdere topics? We lezen alles, dus je vraag is echt wel voorbij gekomen.

Als je je versie registreert (Hier boven aan via Modify My Profile het serial-number op het hoesje van je CD met VDJ erop) kunnen wij onder je naam in je avatar zien met welke versie je werkt. Nog een voordeel: Mocht je volgend jaar je CD kwijt zijn, dan kun je de software hier gewoon opnieuw ophalen.

In >>DIT<< topic heeft Martijn van A het antwoord op je vraag geplaatst. (Onderaan. Nou, ja, bijna onderaan.....)
 

Posted Sat 07 Jan 12 @ 9:45 am
oke sorry :-)
bedankt :)
 

Posted Sat 07 Jan 12 @ 11:22 am
het is mij ook gelukt met de instellingen etc. maar waar/hoe klik je aan dat je het liedje wild voorbeluisterne alleen door de koptelefoon ???
Groetjes Annemijn
 

Posted Sat 07 Jan 12 @ 2:49 pm
Nu doe je het weer.... :s
Ik heb je antwoord gegeven in het andere topic waarin je dezelfde vraag hebt gesteld. >>KLIK<<
Het is misschien een idee om a) de handleiding en b) >>DIT<< topic eens te lezen.
 

Posted Sat 07 Jan 12 @ 4:15 pm
ik zag t antw. dr niet in :)
 

Posted Sat 07 Jan 12 @ 6:13 pm
Misverstandje, maar ik begrijp echt niet wat hier niet duidelijk in is....

Martin FourS wrote :
Martin FourS wrote :
......Je kunt idd via de Cue-knop maar 1 kanaal per keer beluisteren.....




En uiteraard die aan de andere kant voor het rechter deck.


 

Posted Sat 07 Jan 12 @ 8:14 pm
Okee bedankt
nu zie ik t :) ' zag dat rondje niet :)
 

Posted Sun 08 Jan 12 @ 4:02 am
ik heb het geprobeerd sorry maar hij doet t bij mij echt niet haha ik hoor t door de speakers + koptelefoon :)
 

Posted Sun 08 Jan 12 @ 4:10 am
Rechts van dat rondje (tussen de 2 cue-knoppen) zit een schakelaar met 3 standen. Die moet op "A/B" staan. In de andere standen kun je of de iPod voorbeluisteren of de Master. Uit je omschrijving maak ik op dat die nu op Master staat.
 

Posted Sun 08 Jan 12 @ 7:22 am
Ja hij doet het :-) !!
bedankt voor de moeite :-)

mvg annemijn
 

Posted Sun 08 Jan 12 @ 8:11 am
CD kwijt van DJ Discover Pro. Hoe kan ik nu het beste installeren zodat mijn draaitafel het ook doet.
 

Posted Mon 10 Jun 13 @ 7:58 am
Jens,
jouw vraag staat los van het onderwerp in deze post. Graag de volgende keer een eigen post aanmaken.

De Discover DJ Pro heeft geen drivers nodig, die wordt standaard door Windows ondersteund. Dat betekent automatisch dat je de CD van Virtual DJ kwijt bent ipv de Ion. Is heel wat anders.... Maar er is voor jou maar 1 antwoord mogelijk: VDJ Full Pro kopen. Geen andere versie van VDJ werkt met je controller.
Je kunt hier nog bedelen om een nieuwe maar of dat lukt.....: http://www.iononline.nl/supportinfo/
 

Posted Mon 10 Jun 13 @ 11:00 am
vraag ik heb een ion discover dj pro gekocht met software maar die doet het niet en de free versie lukt ook niet iemand een idee?
 

Posted Wed 18 Sep 13 @ 7:11 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
schar123 wrote :
vraag ik heb een ion discover dj pro gekocht met software maar die doet het niet en de free versie lukt ook niet iemand een idee?

Free versie zou moeten werken, maar slechts 10 minuten.
Je sortware hier registreren en dan kan je de laatste versie downloaden in het 'download center'.
 

Posted Wed 18 Sep 13 @ 8:59 am
hoi, ik heb een dj pro met 6.1.2 software succesvol geinstalleerd maar het werkt niet, alle muziek wordt geladen en ik zie op mijn mac alle bewegen wat ik op het dek doe, alle lampen knipperen, maar de muziek gaat niet lopen?? heb de 20-daagse pro versie schijnbaar getest dus onder config kan ik nu niks meer doen? heb vraag ook via support gesteld maar probeer het ook zo, weet niet of dat zelfde is. wie helpt me? bc
 

Posted Mon 14 Oct 13 @ 12:46 pm
Dat betekent dat de setup van je geluid niet klopt. Aangezien de LE-versie standaard goed staat, moet je dus in de setup van je Mac kijken of de juiste geluidskaart wordt aangestuurd. VDJ kijkt daarnaar en als de controller niet beschikbaar is op de Mac, kan VDJ er ook niets mee.

Het handigst is om de systeemgeluiden via de interne geluidskaart te zetten en de overige geluiden via de controller te laten lopen. Ik zit nu op m'n werk dus ik kan geen fotootje plaatsen, maar die instellingen zijn voor de gemiddelde Mac-gebruiker wel bekend.... ;)
 

Posted Tue 15 Oct 13 @ 5:11 am
Een goede dag mij lukt het niet als die op a/b staat hoor ik niks door de koptelefoon Hoe zou ik dat moeten doen
 

Posted Sun 25 Jan 15 @ 6:25 am
tijnbrHome userMember since 2015
Hooi, ik ben de cd van mijn ION dicover dj set kwijt en nu is mijn vraag of ik die op een manier kan terug krijgen via een link of zo iets?
 

Posted Fri 14 Aug 15 @ 11:23 am
80%