Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Alle HERCULES problemen hier - Page: 4

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Hallo,
Ik heb mijzelf een hercules mp3 e2 aangeschaft en zit met een probleem. Mijn paneel werkt uitstekend op de bijgeleverde software (Virtual Dj DJC Edition), maar op mijn andere Virtual Dj (5.2 pro) ,die ik al reeds geïnstalleerd had, werkt mijn paneel niet zo goed. Al mijn knoppen en werken op 4 knoppen na: De knoppen om loops te maken of effecten te gebruiken. Als ik één van die knoppen induw gebeurt er iets anders. Kan ik dit op één of andere manier dit probleem oplossen?

mvg,

Lennert Potums
 

Posted Wed 02 Feb 11 @ 3:40 pm
Lennert,

als je een gelicenseerd gebruiker bent van VDJ Pro, zou ik je adviseren zo snel mogelijk te upgraden naar de huidige versie, 7.02. De controller wordt daar standaard in ondersteund (toen 5.2 werd uitgebracht bestond de E2 nog niet eens) en je knoppen werken dan ook zoals het hoort. Kun je niet naar 7.02, dan met de LE-versie blijven werken.
 

Posted Wed 02 Feb 11 @ 4:06 pm
OK bedankt voor de informatie!

Lennert
 

Posted Thu 03 Feb 11 @ 11:10 am
Ik heb een vraagje,
ik moet op een feestje draaien en gebruik de hercules rmx van een vriend.
Maar kan ik op de vdj 5 (die bij het mengpaneel zit)
maar 2 que points zetten.
Kan ik op één of andere manier meer dan 2 que points zetten?

grtz Ruben
 

Posted Sun 06 Feb 11 @ 6:53 am
Ruben,

zoals vaker biedt de handleiding bij de RMX je alle antwoorden.

"VirtualDJ 5 DJC Edition pag. 20/38 - Handleiding
In VirtualDJ 5 DJC Edition kunt u niet meer dan één cue point instellen in een muziekbestand. Dit is wel mogelijk in VirtualDJ 5 Pro. Als u gebruik wilt maken van deze optie, zult u dus moeten upgraden naar VirtualDJ 5 Pro."
 

Posted Sun 06 Feb 11 @ 8:00 am
Hallo,

14 dagen geleden heb ik op een feestje gedraaid met mijn 4mx samen met de pro 7 full. gedurende 5uur en 28 minuten ging dit perfect maar plots slaagde virtual dj vast en moest ik dus alles afsluiten en terug opstarten wat ik dus heel vervelend vond want heel het publiek was aan het roepen. nu ik heb dit ooit nog eens meegemaakt en een vriend van mij ook. is dit een veiligheid, zo ja kan ik dit afzetten want 26 februari moet ik terug voor een volle zaal draaien en wil dit dus geen 2de keer meemaken

vriendelijke groet
Philip
 

Posted Tue 08 Feb 11 @ 11:26 am
Niet wachten tot de 26e. Thuis opzetten en werken met dat ding. VDJ maakt een crashreport, dat je te zien krijgt na herstarten van de software. Daaruit kun je opmaken wat er mis is gegaan. Al weet ik niet hoe dat ding eruit ziet, ik heb het nog niet meegemaakt.....
Installeer >LATENCY CHECKER< eens en kijk of je systeem niet ergens te zwaar belast wordt.
Controleer of je virusscanner niet op dat moment besloot een update op te halen o.i.d. (je zou niet de eerste zijn die daar tegenaan loopt).
Schakel alles uit dat je niet nodig hebt bij het draaien. (Internet, WiFi, Bluetooth, sleepmode, noem maar op)
Er is genoeg uit te zoeken.....
 

Posted Tue 08 Feb 11 @ 12:20 pm
hey auris hier ik denk dat mijn vraag wel zon beetje hier thuis hoort.
voor je gaat zeggen dat ik de hercules site moet raadplegen en/of moet bellen naar ze, dat heb ik al gedaan en ik kan daar niet mee verder

ik heb een paar dagen geleden de hercules dj control MP3 e2 gekregen voor mijn verjaardag
nog helemaal geseald nooit geopened
maar toen ik hem open maakte merkte ik op dat de instalatie cd er niet bij zat
ik heb toen wel de niewste drivers weten binnen te halen maar nou heb ik dus geen serial number voor deze site en ook de Vdj 3djc edition niet
hierdoor is mijn cado dus gewoon flut omdat ik geen Vdj heb graag een reactie hierover terug Auris-Dono
 

Posted Fri 18 Feb 11 @ 4:36 am
Zoals je zelf aangeeft is het niet het antwoord dat je wilt horen, maar hier zit je verkeerd. Je moet dus echt terug naar Hercules. ZIJ leveren de doos met inhoud, niet Atomix / VDJ. Wel kun je proberen met je bonnetje terug te gaan naar de winkel waar hij is aangeschafd en hun laten proberen de zaak compleet te krijgen.
Wij kunnen helaas niets voor je betekenen.
 

Posted Fri 18 Feb 11 @ 6:52 am
ok badankt
nou ja weetje ik kon het proberen ik heb eff wat rondgekeken en heb besloten dan maar Vdj 7 pro te kopen ik zag dat namelijk de controller die ik heb daar al voledig is op geinstaleerd dus er is geen probleem meer ik kan het helaas nu nog niet kopen omdat ik een beetje low on funds ben dus dat duurt dan maar nog wel een maandje
bedankt alsnog voor de snelle reactie
en voor alle andere die nog problemen hebben met de controllers van hercules ik hoop dat het snel opgelost word voor jullie

groetjes auris-dono
 

Posted Fri 18 Feb 11 @ 7:21 am
Dan is het alsnog de moeite waard om een CD met LE bij de leverancier vandaan te halen.. Je krijgt een flinke korting als je van LE naar de Pro-versie gaat.
 

Posted Fri 18 Feb 11 @ 7:27 pm
Hallo,
ik heb laatst de Hercules rmx gekocht. Alles werkt perfect!! allen het geluid dat er uit komt is heel erg slecht (de bassen vervormen als een gek).
nou heb ik laatst op het forum gelezen dat andere mensen ook tegen dit probleem aanlopen, maar ik heb geen oplossing gezien. Dus weet iemand een oplossing of truc om dit probleem (al is het maar een beetje) te verhelpen?

ik gebruik virtual dj 6 pro, met de nieuwste drivers van de rmx.

MvG Thijs.
 

Posted Sun 20 Feb 11 @ 2:17 pm
virtual dj 6 pro is een oude versie, als je vdj pro hebt gekocht doe dan de upgrade of gebruik gewoon je legale LE versie bij je rmx zat
 

Posted Mon 21 Feb 11 @ 1:42 am
.
 

Posted Mon 21 Feb 11 @ 6:31 am
ik heb gedaan wat je zei (de upgrade en als dat niet lukte de legale versie die bij de rmx zat) en de geluidskwaliteit is nog steeds hetzelfde, ik heb zelf het idee dat het aan de audio-interface van de rmx ligt. Kan dit kloppen??
 

Posted Mon 21 Feb 11 @ 6:31 am
latency bijstellen onder config/performance.
ff zoeken op dit forum, dan kom je daar wel uit.
ik neem wel aan dat je niet direct speakers achterin de rmx hebt gestopt, maar dat daar nog wel een versterker tussen zit
 

Posted Mon 21 Feb 11 @ 7:05 am
s.waterreus wrote :
.....maar dat daar nog wel een versterker tussen zit


En daar de Phono-ingangen van gebruikt.....
 

Posted Mon 21 Feb 11 @ 11:12 am
hallo
ik gebruik nu al een tijdje de dj control mp3
maar ik vind het programma op de pc niet meer fijn
ik heb toen vdj Home gedownload
maar als ik die opstart met de controller krijg ik om de seconde een venster en daar hebben ze het over oude drivers op mijn pc
terwijl ik die gewoon van de cd heb

hoe kan ik de controller op vdj home gebruiken ??

alvast bedankt
 

Posted Fri 18 Mar 11 @ 1:50 pm
De drivers op de CD zijn waarschijnlijk nu wel gruwelijk oud. >>HIER<< even de nieuwe ophalen. De oude verwijderen, daarna de nieuwe installeren ZONDER AANGESLOTEN CONSOLE. Pas inprikken als de software erom vraagt of de PC opnieuw is opgestart.
Je weet dat de controller maar 10 minuten per sessie werkt met de Free Home Edition?
 

Posted Fri 18 Mar 11 @ 4:08 pm
ik heb een probleem ik heb de home virtual gedowlaode alleen de muziek wilt niet meer starten als ik met muis doe ook niet
 

Posted Sat 19 Mar 11 @ 8:54 am
31%