Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Alle HERCULES problemen hier - Page: 13

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hey,

Heb onlangs die laatste update van 2011 voor control rmx willen installeren, maar die werkte niet en dacht dan gewoon om update niet te doen en terug oude te installeren maar nu werkt die ook niet meer.

Alles lukt om te installeren maar virtual dj control panel detecteert controller duidelijk niet, aangezien die normaal altijd automatisch open ging..

Iemand sugesties ?

Plz Help



 

Posted Sun 29 Jan 12 @ 7:09 pm
Er is dus iets mis gegaan met de driver-update. Je kunt deze verwijderen en proberen opnieuw te installeren (met afgekoppelde RMX!! Pas aansluiten als de software erom vraagt)
Op de hercules-site is >>HIER<< een tool te vinden als je RMX niet langer herkend wordt (en dat is bij jou het geval. Dit is geen VDJ-probleem) Wel even lezen voordat je hieraan begint...
 

Posted Sun 29 Jan 12 @ 10:18 pm
mistaVHome userMember since 2010
hallo, een paar maanden geleden heb ik een hercules e2 gekocht met vdj (vdj zat er gratis bij). Mijn pc is een paar dagen geleden gecrashed en men moeder heeft de doos met de software en vdj weg gesmeten. Hoe kan ik terug aan deze software raken, aangezien hij er gratis bij was?
 

Posted Wed 01 Feb 12 @ 11:44 am
Martin FourS wrote :
vorige pagina (pag.12), bovenaan.

Voor jou geldt hetzelfde. Als je in het vervolg je serial hier op de site registreert, kun je je software net zo vaak downloaden als dat je PC crasht.
Krijg je je serienummer, dan is het dus zaak die te registreren, kun je in je downloadcenter een vers kopietje ophalen.

 

Posted Wed 01 Feb 12 @ 11:55 am
mistaVHome userMember since 2010
wat bedoel je met, voor het bulk apparaat driver handmatig installeren?
 

Posted Wed 01 Feb 12 @ 12:13 pm
Huh? Nu ben je me kwijt....
2e post (uit mijn koker) op pag. 12 bevat een link naar het General Discussion-forum met de contactadressen van alle fabrikanten waar je verloren serials op kunt vragen. >>DEZE<< dus....
 

Posted Wed 01 Feb 12 @ 12:21 pm
Heey uhm ik ben mn serial code kwijt maar ik kan hem niet meer vinden, ik heb net teruggelezen voor dat antwoord maar ik heb geen nieuw nummer ofzo?
 

Posted Sun 12 Feb 12 @ 10:13 am
Snif......
Door het topic te lezen krijg je geen nieuw nummer......
Wil je a.u.b. mijn vorige antwoord LEZEN en zelf de betreffende fabrikant mailen voor een serienummer? Klikken op het woord >>DEZE<< in het vorige antwoord stuurt je door naar de lijst met fabrikanten.
 

Posted Sun 12 Feb 12 @ 10:59 am
Toch even een vraagje, Ik heb nu een nieuwe windows 7 machine gekocht. Maar in het begin van dit draadje staat dat er geen support is voor oudere versies van virtual dj (5.2) op windows 7.
Werkt het dan wel? En mag ik hier aankloppen voor eventuele problemen?
 

Posted Mon 13 Feb 12 @ 3:26 am
ziggy,

waarschijnlijk gaat het wel gewoon werken, gewoon proberen en als er problemen zijn horen we het wel

succes
 

Posted Mon 13 Feb 12 @ 3:34 am
Hallo iedereen,

Ik zit met een probleempje .
Ik heb een hercules 4-Mx draaitafel gekocht en ik heb zelf een laptop van Acer (Vrij simpele). Mijn laptop trekt de 4-mx niet en loopt vast. Vrij logisch want hij kan niet veel hebben..
Nu is mijn vraag welke laptop het beste is om te halen in de prijsklasse 400-500 euro voor mijn draaitafel.
Zodat ik gewoon chill kan draaien en veel opslag ruimte heb.

Hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

Thanks!
 

Posted Mon 13 Feb 12 @ 2:14 pm
Dan moet je eens kijken op de volgende pagina:

http://www.virtualdj.com/products/virtualdj/index.html

Daar kan je onderaan de System Requirements vinden, die van toepassing zijn voor VDJ.
Alle laptops die daarboven zitten zouden normaal geen probleem mogen hebben met VDJ.
En ik denk persoonlijk, tegenwoordig elke laptop van rond de 400-500 euro zit VER boven die minimumvereisten ;)

Als je een 4-mx hebt gekocht, dan zat daar ZEER waarschijnlijk een LE-versie van VDJ bij, registreer die hier even, zodat je de laatste nieuwe versie kan downloaden, en zo heb je ook een fikse korting als je ooit van plan bent de PRO versie aan te schaffen ;)
 

Posted Mon 13 Feb 12 @ 2:46 pm
De systeemeisen voor VDJ zijn idd niet zo zwaar als je alleen MP3'tjes draait. De klassieke fout is dat er vaak teveel op de achtergrond mee draait waar je laptop z'n handen vol aan heeft. Probeer eens om alles af te sluiten dat niets met VDJ te maken heeft (internetverbinding, WiFi-kaart, alle onnodige USB-apparaten eruit, enz.) Ook is op de site van Hercules een PDF te vinden hoe je je laptop kunt optimaliseren voor het gebruik met VDJ. (>>KLIK<<)
Als je toch besluit een nieuwe laptop te kopen: Is het voornamelijk voor thuis dan zou ik lekker een vaste PC kopen: Meer PK's, simpel uit te breiden, meestal goed te upgraden. Ga je voor de laptop, dan zou ik me zeker niet blind staren op de opslag. Een externe schijf kost tegenwoordig ook niet veel meer en een 500 GB-schijf is meestal voldoende om je muziek op te zetten.
 

Posted Mon 13 Feb 12 @ 3:35 pm
En om die achtergrondprogrammaatjes dan weer af te zetten tijdens het mixen kan je Gamebooster 3 gebruiken ;)

Dat vind je hier: http://www.iobit.com/gamebooster.html

Maar dat zijn al een paar stappen verder, begin bij het begin, een nieuwe computer ;)
 

Posted Mon 13 Feb 12 @ 3:37 pm
Nou..... Het begin is te kijken of de laptop aan de systeemeisen voldoet. Niet: Nieuwe kopen. Wel: optimaliseren. Haalt dat niets uit, dan schoonmaken, evt. het OS opnieuw installeren en schoon beginnen met VDJ. Gaat het dan nog niet, dan Acer aanklagen en een nieuwe eisen. Werkt dat niet, dan kun je altijd nog een nieuwe kopen.
(BTW: Acer aanklagen was niet serieus bedoeld. Voor het geval dat.....)
 

Posted Mon 13 Feb 12 @ 3:49 pm
Ik ging er gewoon vanuit dat zijn oude laptop zowieso aan vervanging toe was omdat hij gewoon te oud was...
Kan ook aan mij liggen ...

Luister maar naar Martin, die kent er meer van dan ik. :)
 

Posted Mon 13 Feb 12 @ 3:53 pm
Geen idee. De specs en leeftijd van de Acer zijn niet gemeld dus da's lastig adviseren. En "to ASSUME makes an ASS out of U and ME....." ;) Daarom zijn er ook al een aantal "diepzinnige" topics over het gebrek aan info gemaakt: Als ik niet weet waar ik mee van doen heb, is het lastig adviseren. Ik kan (ondanks diverse cursussen, bekering tot het Boeddhisme en het vast volgen van David Ogilve) nog steeds geen gedachten lezen.... :p
 

Posted Mon 13 Feb 12 @ 4:19 pm
Martin FourS wrote :
"to ASSUME makes an ASS out of U and ME....." ;)



lol was dat niet samuel l jackson in pulp fiction die dat zei

 

Posted Wed 15 Feb 12 @ 5:24 am
Nu dat je het zegt.... :D
 

Posted Wed 15 Feb 12 @ 9:01 am
gezien dit topic al een tijdje regelmatig niet meer over hercules specifieke problemen gaat en de meeste problemen wel behandeld zijn, gaat dit topic dicht.

alle hercules vragen kunnen vanaf nu hun eigen topic krijgen
 

Posted Thu 23 Feb 12 @ 2:08 pm


(Old topics and forums are automatically closed)