Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Alle HERCULES problemen hier - Page: 12

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

voor het bulk apparaat driver handmatig installeren
 

Posted Wed 30 Nov 11 @ 5:13 pm
Ik heb de Hercules Dj console e2. Ik heb met dit machientje al talloze feestjes gedraaid. Vandaag een paar progs ah wissen geweest en wat muziek ah sorteren voor een feestje dat ik morgen moet gaan draaien. Ik test voor de zekerheid ff mijn console uit en krijg de mededeling dat de console niet gedetecteerd word. Alles al eens terug geinstallerd maar het probleem blijft stand houden. Ik zit serieus met de handen ih haar aangezien ik dus morgenavond een feestje heb. Alle hulp is welkem.

Alvast merci

Greetz Jurgen
 

Posted Wed 21 Dec 11 @ 1:23 pm
djvetjeHome userMember since 2011
hallo,heb voor de kerst een Hercules DJ Console MK4 DJ controller gekocht en die wil ik op mijn macbook aansluiten .
Kan ik dan via airport de muziek op mijn stereoset luisteren zeg maar net als itunes?
Vriendelijk bedankt zovast voor de reacties, en hoop dat het werkt heb binnenkort feestje thuis en wil dan over de boxen draaien en een beetje mixen met virtual software.
 

Posted Wed 21 Dec 11 @ 4:33 pm
@ jurgen:
test de controller op een andere pc, werkt hij daar wel, dan is het een driver/software probleem ( maakelijkst is herinstallatie)
werkt de controller dan nog niet, dan is hij mogelijk defect

@ ventje: de controller heeft een ingebouwde geluidskaart. je kan in windows of mac os zelf kiezen welke geluidskaart als default moet worden gebruikt, daar komt al het geluid dan uit
 

Posted Thu 22 Dec 11 @ 5:13 am
djvetjeHome userMember since 2011
hallo,
blij te lezen dat het kan maar het is nog algebra voor mij.
Ik heb een airport een mac en een hercules controller. het geluid komt nu uit de mac ook via de map itunes en itunes staat ingesteld op airport.
waar kan ik dan die geluidskaart instellen?
dank je wel zovast ,het is al wel heel leuk ook al is het nog wel ingewikkeld want microfoon en koptelefoon doen het ook nog niet maar zit lekker het forum te lezen en ga gewoon proberen.
gr en fijne feestdagen
 

Posted Sun 25 Dec 11 @ 4:49 am
djvetjeHome userMember since 2011
Sorry, ben ik nog een keer ik gebruik de gratis home versie van virtual dj.
De software op de cd doet het niet die zegt dan invalide skin file. ook nog geprobeerd via deze site met update maar hetzelfde verhaal.
Kan je me helpen?
 

Posted Sun 25 Dec 11 @ 5:16 am
invalid skin error is al vaak besproken, daar kan je even op zoeken,


geluidskaartinstellinge voor mac weet ik niet , ik gebruik een pc
 

Posted Sun 25 Dec 11 @ 10:55 am
Het is ook niet helemaal duidelijk: Airport is de WiFi-verbinding. Dat iTunes aan Airport is gelinkt betekent alleen maar dat via de WiFi-verbinding je muziek wordt binnen gehaald. Dat zou niets met de geluidskaartinstellingen te maken moeten hebben.
Ik zit nog op OS 10.5.8. Je kunt misschien beter even googlen op de geluidskaartinstellingen. Ik vind ze op de Mac nog niet echt duidelijk (al werkt het bij mij gelukkig wel met een externe meerkanaalskaart)
 

Posted Sun 25 Dec 11 @ 11:32 am
Martin FourS wrote :
Het is ook niet helemaal duidelijk: Airport is de WiFi-verbinding.


Hij blijft maar op dat "vliegveld" hameren. Mss zou hij dat er helemaal tussenuit moeten halen. Kijken of de boel dan functioneert!
 

Posted Sun 25 Dec 11 @ 9:02 pm
:D
Blij dat iemand het snapt.....
 

Posted Sun 25 Dec 11 @ 11:12 pm
problemen met oversturing van geluid na upgrade van Hercules naar 1.0.3.19

Hallo,

na de upgrade van Hercules naar 1.0.3.19 ervaar ik problemen: het geluid is overstuurd en is niet meer om naar te luisteren.
Iemand een idee?

Alvast bedankt,

Stefaan
 

Posted Mon 26 Dec 11 @ 11:35 am
Stefaan,
het is geen VDJ-probleem dus eigenlijk het verkeerde forum.
Je kunt 2 dingen doen: In het scherm van VDJ de gain lager zetten (bij elk deck) of in het instellingenmenu van de MK4 het uitgangssignaal lager zetten:


Dat doe je met de schuifregelaars aan de linker zijde.

Succes.
 

Posted Mon 26 Dec 11 @ 12:19 pm
Hey, I can't seen to install the driver on my mac book pro.

Its doesn't come with any explanation, just that it can't be installed.

Someone knows a solution?
 

Posted Thu 29 Dec 11 @ 1:48 pm
In het nederlandse forum mag je gewoon NL rikken....
Goede driver? Welke console?
 

Posted Thu 29 Dec 11 @ 3:16 pm
renee-12ControlleristMember since 2011
Ik heb een probleem met het geluid wat uit de koptelefoon(aansluiting) komt van de MK4. Het is een zwaar overstuurd geluid. Heeft iemand dit eerder ook gehad en zo ja, weet iemand de oplossing hiervoor? Ik heb de laatste drivers geinstaleerd en de console ook op een andere laptop geprobeerd, maar helaas geen verbetering.

Alvast bedankt.
 

Posted Sun 15 Jan 12 @ 6:27 am
heb je al gekeken onder de windows instellingen of daar ergens bass boost ofzo aanstaat. (start/control panel/audio)
 

Posted Mon 16 Jan 12 @ 9:52 am
massantHome userMember since 2012
Goeieavond, ik ben het serial number van mijn Dj control mp3 e2 verloren die op mijn hoesje stond, is het mogelijk daar aan te geraken of een nieuw werkend te krijgen?
groet.
 

Posted Wed 25 Jan 12 @ 11:46 am
ffies lezen: vorige pagina (pag.12), bovenaan. Precies hetzelfde probleem en antwoord.
 

Posted Wed 25 Jan 12 @ 12:41 pm
hsonnyHome userMember since 2012
hey ik wil men hercules dj control mp3 e2 starten op men pc want ik had da perongelu verwijderd maar ik ben men code kwijt wat nu ??
 

Posted Sat 28 Jan 12 @ 3:28 pm
Jawel! Je hebt het voor elkaar! Ik heb zojuist alle vertrouwen in het intellect van de mensheid verloren.......
Als je kans ziet hetzelfde te vragen als degene voor jou, waarop overigens ook antwoord op is gegeven, dan is alles dat ik hier nu tik verloren tijd, want dat zal je dan waarschijnlijk ook niet lezen......
 

Posted Sat 28 Jan 12 @ 7:16 pm
92%