Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: CDJ 400 aansluiten op DJM 700 in combinatie met VDJ - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo ik heb een vraag is het ook mogelijk om een Pioneer DJM 500 aan te sluiten op Virtual Dj ?
 

Posted Thu 02 Feb 12 @ 11:39 am
Je kunt van alles op VDJ aansluiten, maar de DJM-500 heeft geen MIDI-uit. Je kunt VDJ er dus niet mee bedienen.
 

Posted Thu 02 Feb 12 @ 12:03 pm
Ja, maar doet het allebei niet.. Dus virtual dj kan het niet vinden.. ofzo dus ik moet die mapping veranderen. Maar hoe?
 

Posted Fri 03 Feb 12 @ 10:21 am
standaard moet het gewoon werken,

misschien heb je tijdens het mappen iets verkeerd gedaan
de mapping voor de jogwheel moet zijn

JOG_WHEEL met actie speedwheel

je kan even kijken in de map

mijn documenten\virtualdj\mappers

hier vind je een bestand pioneer cdj 850 mapping.xml

verplaats dit bestand naar de desktop ( de map is nu dus leeg)

start vdj op

vdj gebruikt nu weer de standaard ingebouwde mapping.

controleer of het jogwheel werkt.

je kan ook nig kijken in vjd onder config/options bij de jogwheel settings.
standaard staat deze op vinyl en staan de sensitivity in ieder geval niet helemaal links of rechts



 

Posted Fri 03 Feb 12 @ 1:03 pm
Vraagje....

werkt dit ook als ik gebruik maak van videoclips??? Of gaat dat niet werken met de CDJ400??

 

Posted Wed 08 Feb 12 @ 2:19 am
als je een pro versie hebt kan je muziek of video mixen, dat maakt niet uit, dus ja dat werkt ook
 

Posted Wed 08 Feb 12 @ 3:59 am
Hallo

Ik heb een Controller Dj Tech 4 Mix met interne geluidskaart.
Gebruik nu de bijgeleverde VDJ 7 Le. Het werkt allemaal wel. Maar niet uitgebreid.

Als ik de VDJ pro Basic aanschaf, kan ik dan mijn controller dan ook nog gebruiken ?
 

Posted Sun 12 Feb 12 @ 2:24 pm
Hendrik, graag de volgende keer je eigen topic openen of een relevant topic zoeken. Je vraag heeft niets te maken met de CDJ400 en/of DJM700.
Voor je vraag: >>KLIK<<
 

Posted Sun 12 Feb 12 @ 2:39 pm
ROONTJEPRO InfinityMember since 2012
Heb onlangs pro basic aangeschaft om zodoende mijn cdj 400 aan te sturen zonder externe mixer. Maar wat ik ook instel, telkens worden na 1 minuut de cdj's weer uitgeschakeld naar virtual dj. Bij het opstarten krijg ik een melding dat de external dj controller detected is. Kan iemand mij helpen wat te doen ?
 

Posted Mon 10 Dec 12 @ 1:34 am
apart dat je de peo versie hebt aangeschaft en niet hebt geregistreerd, je kan de pro versie pas downloaden na registratie.

retgistreer eerst even de pro, download de laatste versie en kijk dan of je nog tegen problemen aan loopt.
 

Posted Mon 10 Dec 12 @ 4:42 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
'Pro BASIC' heeft geen controller ondersteuning, dat verklaart misschien veel.
 

Posted Mon 10 Dec 12 @ 4:46 am
Klopt. Staat ook op de >productpagina< voordat je de aankoop doet. Als het de bedoeling is dat je met controllers gaat werken, koop dan de Full Pro via de Buy-pagina hier bovenaan en tik je Serial Number in in de box die je ziet als je iets naar beneden scrollt. Je krijgt dan waarschijnlijk een korting op het aanschafbedrag ter hoogte van de aanschafwaarde van de Basic-versie.
 

Posted Mon 10 Dec 12 @ 12:01 pm
ja sorry, helemaal over het basic heengelezen
 

Posted Tue 11 Dec 12 @ 2:34 pm
Goedemiddag.
Ik ben het ff helemaal kwijt. :-)
Het systeem zoals hier beschreven is werkte maanden helemaal goed.
Ik mixte mij een slag in de ronte.
Sinds enkele dagen is mijn Pioneer DJ set (2x CDJ400, DJM400 mengpaneel en een laptop met virual DJ helemaal van slag.
Ik heb alle opties op dit forum geprobeerd. Update firmware spelers, Virtual DJ opnieuw installeren noem maar op.
Dit is mijn probleem.
Wanneer ik een nummer in mijn linker deck laad en ik ga het nummer afspelen dan komt het nummer in beide schermen vanm CDJ's te staan. Ik kan alle toetsen van mijn linker CDJ deck bedienen om het nummer te mixen. Echter dit kan ook met hetzelfde nummer doen op CDJ deck 2 (rechts). Zet ik deck rechts uit kan ik links ook niet meer bedienen. Waneer ik deze aan laad staan en ik laad en nummer in Virtual DJ voor mijn dek 2 rechts dan verschijnt deze niet op het scherm van mijn CDJ. Speel ik deze af middels Virtual DJ dan hoor ik niks en draait de jog op het scherm enorm langzaam. Wie helpt mij. Ik kom er niet meer uit.
Tnx
Cold
 

Posted Fri 14 Feb 14 @ 9:45 am


(Old topics and forums are automatically closed)