Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual dj inlog op mac

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb al een tijd virtual dj home edition draaien op mijn pc, slechts 1 keer geinstalleerd. Is ondertussen een versie van ongeveer een jaar geleden.
Nu heb ik mezelf voor school een Macbook aangekocht, en wil ik virtual dj ook overzetten. De mogelijkheid om er windows op te draaien is nog even uitgesloten, omdat ik alles liever op mac zou willen houden. Nu de versie die ik een jaar geleden kocht, wordt niet ondersteund door mac. En na hier op het forum iets gelezen te hebben over een versie die ook op mac draait heb ik die gedownload. Nu is er een klein probleem met het inloggen. Je moet direct een code invullen, en als ik mijn legale code invul geeft hij een "invalid serial number'.
Ik zou heel graag virtual dj blijven gebruiken, ook omdat ik een Midi controller heb, die blijkbaar enkel met dit programma draait.

Iemand die hier raad mee weet?
 

Posted Thu 13 Dec 07 @ 4:38 am
De mac versie is pas sinds VDJ 4 beschikbaar (de mac versie voor versie 5 is nog niet uit). Als Hercules dj console user heb je recht op de 3.4 Hercules dj console editie. Conclusie, je hebt geen licentie voor de mac editie. Wil je deze toch hebben zal je moeten upgraden naar de pro versie van VDJ.
Ewout
 

Posted Thu 13 Dec 07 @ 11:35 am
En waar kan ik die halen? Is dit een gratis update, of hoeveel moet ik hiervoor betalen? Als ik deze upgrade heb, kan ik dit dan ook als timecode systeem gaan gebruiken? Want ik zou eerlijk gezegd wel van men usb controller afwille, en een beetje uitgebreider gaan.
Pieter-Jan
 

Posted Thu 13 Dec 07 @ 12:13 pm
Pieter-Jan. Deze upgrade is niet gratis. Je schaft eigenlijk een volledige versie van VDJ aan. Omdat je een Hercules console hebt, krijg je wel korting. Met deze volledige versie kan je inderdaad ook tijdcode gebruiken (kan met de console versie ook, maar is gelimiteerd tot 5 minuten). Daarnaast krijg je gelijk versie 5 voor pc en versie 4.x voor de mac. Zodra versie 5 voor de mac uitkomt, krijg je die upgrade (gratis). Daarnaast zijn er nog meer voodelen bij het upgraden, zie hier voor meer info. De volledige versie aanschaffen kan hier.
Ewout
 

Posted Thu 13 Dec 07 @ 12:23 pm
En is er ergens een demo versie te vinden van de Mac virtual dj? Zodat ik eens kan testen of ik hier een 200 euros aan uitgeef.
Pieter-Jan
 

Posted Thu 13 Dec 07 @ 12:37 pm
Volgens mij is deze demo er niet. Ik zal eens aan het VDJ team vragen of er ook een mac demo komt. Je kunt wel even op de Numark website kijken of er een Cue demo is voor de mac. Deze Cue software is hetzelfde als VDJ.
Ewout
 

Posted Sun 16 Dec 07 @ 2:02 pm
folefHome userMember since 2008
Hoe kan ik Virtual DJ overzetten van een Windows PC naar een Mac Book zonder dat ik het 2 keer moet kopen.
De gene die hier raat op heeft vertel het me alstublieft
Folef Hooft Graafland
The Beat Bros
www.the-beat-bros.piczo.com
thebeatbros@live.nl
 

Posted Mon 08 Sep 08 @ 10:24 am
Als je VDJ aanschaft hier via de website, krijg je (vrijwel) direct een download link. Van deze link kan je zowel de Windows als de Mac versie downloaden. Dus: 1 keer kopen en je hebt zowel de versie voor de pc en voor de mac. Met 1 licentie mag je VDJ op 2 machines tegelijk installeren, dus 2 pcs, 2 macs of van beide 1.
Ewout
 

Posted Mon 08 Sep 08 @ 11:31 am


(Old topics and forums are automatically closed)