Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Tags

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo
Ik heb een vraag:
Ik heb al mijn muziek in virtuel DJ (trial version) wel kunnen vinden maar het is raar getaged. Dat komt omdat ik een keer de top 538 heb gedownload en nu staan er allemaal getallen voor (bv. 265 DJ Tiesto - dance 4 life). Ik vind dit erg irritant en zou dit graag weg willen hebben en ik heb geen zin om 538 liedjes af te gaan en het allemaal weg te gaan halen. Ik wil graag dat het net zoals bij I-tunes is dat hij de ID 3 tags leest en niet gewoon de titel! Want al gooi je die liedjes in je itunes zijn ze wel goed getaged zonder getallen!
Weet iemand of je kan zorgen dat hij de ID tags leest bij virtuel DJ??? en zo ja hoe dat dan moet?
graag reacties !!! alvast bedankt;)
 

Posted Wed 19 Sep 07 @ 7:55 pm
ik heb net gelezen dat je de id3 tags wel kan aanzetten in het config menu.. maar waar kan je dat aanzetten in het config menu (kan het niet echt vinden ofzo)?? al gebruik je de trial version? Kan het dan wel?
 

Posted Wed 19 Sep 07 @ 8:09 pm
Ga even naar het config menu->browser tab-> Tags. Je kunt ook je filenames mbv een programma als tag&rename in een keer renamen. Houdt er wel rekening mee dat er auteurs rechten op die nummers zitten en dat het illegaal is om die te downloaden en dan af te spelen.
Ewout
 

Posted Wed 19 Sep 07 @ 10:02 pm
Oke bedankt maar wat moet je dan precies instellen bij ''tags'' ?
sander
 

Posted Thu 20 Sep 07 @ 3:38 pm
tip 1: Lees de manual
tip 2: Door zelf het een en ander te proberen kan je een hoop leren

Probeer eens:
- bij "title / artist" de optie "only from tag" te kiezen
- bij tags "read asap" te kiezen
Ewout
 

Posted Thu 20 Sep 07 @ 8:25 pm


(Old topics and forums are automatically closed)