Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Broadcast

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

DJKeraaHome userMember since 2007
Hallo mensen,

Ik heb een probleem met het broadcasten, ik heb duizend keer de tutorial doorgelezen, maar kom er bij dit stuk niet uit:

``Configureer de SHOUTcast server Het is verstandig om voordat je de server opstart de configuratie file aan te passen. Na installatie staan er in de C:Program FilesSHOUTcast directory onder andere de volgende bestanden: sc_serv.exe, sc_serv.log, sc_serv.ini. Open met een Notepad sc_serv.ini. Je ziet dat er nogal wat opties zijn die ingesteld kunnen worden. Ga naar het kopje 'Required Stuff' en daar kun je:ยดยด


Kan iemand me helpen, ik kan die opties niet vinden. En ik heb geen file met sc?serv.ini .......
 

Posted Wed 12 Sep 07 @ 5:17 pm
DJKeraaHome userMember since 2007
Ok, dit bovenste probleem is opgelost!!

Nu het volgende...

Als ik connect bij Winamp, krijg ik bij de Server Monitor van Shoutcast een error, deze:
[yp_add] yp.shoutcast.com gave error (nak)
[yp_add] yp.shoutcast.com gave extended error (Cannot see your station/computer (IP: 85.147.72.66:8000) from the Internet, disable Internet Sharing/NAT/firewall/ISP cache (Connection timed out).



Kan iemand me hiermee helpen?
 

Posted Wed 12 Sep 07 @ 7:47 pm
Heb je een internet router? Zo ja dien je in deze router de benodigde poorten door te routeren naar het ip adres van je pc. Hoe dit gaat is per router verschillend. Raadpleeg dus even de documentatie van je router.
Ewout
 

Posted Sun 16 Sep 07 @ 2:05 pm


(Old topics and forums are automatically closed)