Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: L.E.D.-Display EN V.U.-Meter: Het niveau

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

De L.E.D.-displays c.q. V.U.-meters van Virtual DJ reageren niet op het uitgaande niveau van de faders.
Wel reageren de L.E.D.-displays c.q. V.U.-meters op het inkomende niveau als met de Gain het niveau wordt afgeregeld.

Kunnen de L.E.D.-displays c.q. V.U.-meters zo worden ingesteld dat ze het uitgaande niveau tonen en reageren op de faders? Dan kan er
gekozen voor worden om of het inkomende of uitgaande niveau weer te geven.
(Met een echte mixer is dit middels de PFL-functie wel mogelijk.)
 

Posted Tue 04 Sep 07 @ 2:21 am
Volgens mij kan dit wel. Dat zou je dan in de skin aan moeten passen. Lukt dit niet, kijk dan eens in het skin forum of stel je vraag hier.
Ik vraag me wel af hoe nauwkeurig het is, ik vertrouw toch meer op de vu meter van mijn Dateq.
Ewout
 

Posted Wed 05 Sep 07 @ 7:59 pm
[Superstom] Je suggestie om deze vraag op het Skin-forum te plaatsen is uitgevoerd. Hopelijk krijg ik nu niet weer een aanmaning voor het plaatsen van dezelfde vraag op meerdere forums. Ik denk hierbij aan je eerdere woorden: "Graag een vraag maar in een forum posten en niet ook nog eens in bijvoorbeeld het Engels talige forum. Dit kost moderators onnodig veel tijd om dezelfde vraag meerdere malen te beantwoorden". (zie Topic: Locking deck A + B)

Hey, I'm just kidding.
Sorry, ik bedoel: He, ik maak maar een grapje.



Renato
 

Posted Thu 06 Sep 07 @ 1:40 am
Nou ik had ook gelijk al kunnen zeggen dat je in het goede forum moet posten en dat skin gerelateerde vragen in het skin forum thuis horen ;-)
Ewout
 

Posted Thu 06 Sep 07 @ 9:29 pm
Bedankt natuurlijk nog voor je reactie en die suggestie om mijn vraag in het Skin-forum te plaatsen. Zou ik ook direkt gedaan hebben als het een duidelijk puur Skin-gerelateerde vraag was!!!
 

Posted Fri 07 Sep 07 @ 12:18 am


(Old topics and forums are automatically closed)