Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Locking deck A + B

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Kunnen deck A en deck B van Virtual DJ gelocked worden door beide decks een cue-point te geven zodat beide decks in sync blijven terwijl met slechts 1 deck vooruit of terug wordt ge-jogged (of met slecht 1 play-knop beide decks tegelijk te starten) ?
Hoewel dat meer een analoge editing-tool is kan het erg handig zijn bij het mixen of bewerken van geluid of beeld.
 

Posted Mon 03 Sep 07 @ 12:50 pm
Dat kan door aan 1 keyboard sneltoets meerdere acties (dus voor zowel deck 1 als deck2) aan te maken. Zoek even op het forum, ik heb al een paar keer beschreven hoe je dat kan doen.
Ewout
 

Posted Mon 03 Sep 07 @ 7:44 pm
Bedankt voor je antwoord. Nu nog even het juiste forum zoeken.
 

Posted Mon 03 Sep 07 @ 7:59 pm
[Superstom] Al veel trefwoorden geprobeerd maar je beschrijving nog niet gevonden op de forums (hoe deck A + B gelocked kunnen worden en met slechts 1 deck (1 jogwheel) allebei tegelijk kunnen worden aangestuurd.
Heb je misschien een link of beschrijving?
 

Posted Tue 04 Sep 07 @ 3:55 am
je kunt een beschrijving oa hier vinden. Graag een vraag maar in een forum posten en niet ook nog eens in bijvoorbeeld het Engels talige forum. Dit kost moderators onnodig veel tijd om dezelfde vraag meerdere malen te beantwoorden.
Ewout
 

Posted Wed 05 Sep 07 @ 8:08 pm
[Superstom] Bedankt voor de reactie, maar volgens mij is dat niet helemaal wat ik bedoel. Anyhow, mijn vraag was sowieso onvolledig en de gecorrigeerde, volledige vraag c.q. wens is gepost naar forum "Wishes and new features" met als onderwerp: New Mixing Tools.


Wat betreft dubbel posten naar ook een andertalig forum heb ik eerder van SpinnaJ het volgende begrepen:

- SpinnaJ: Pls dont double post.. u already have ur answer at the general forum.
- Me: Isn't it handy to add the same topic to an other language-forum as well? For example: to add the same topic to both the General and Dutch-forum for Dutch users not well known with the English language?
- SpinnaJ: yes that will do, but not to in the same language:)

Beetje tegenstrijdig???

Ik had eerder al willen vragen of het onderwerp "Virtual DJ's New Crossmix" op dit forum ook kan worden afgesloten en verwijderd, maar kon pas een bericht posten als iemand anders had gereageerd. Mijn verzoek daartoe is doorgespeeld aan VDJ-Staff. Ik ben inmiddels al bezig geweest om al mijn dubbele of onvolledige vragen te laten afsluiten en verwijderen, waaronder deze.
Beetje beginners-entousiasme. Nogmaals excuses voor het ongemak.






 

Posted Wed 05 Sep 07 @ 9:30 pm
@[Superstom]

Mijn vraag is onvolledig en de juiste vraag staat nu op forum Wishes and new features (thread New Mixing Tools). De nederlandse vertaling zou ik op dit Forum als nieuwe thread willen plaatsen. Kan a.u.b. daarom dit onderwerp worden afgesloten en-of verwijderd. Middels diverse verzoeken op betreffende forums probeer ik overal mijn overbodige threads te laten afsluiten en-of verwijderen. Opgeruimd staat netjes!
 

Posted Sat 08 Sep 07 @ 9:09 am


(Old topics and forums are automatically closed)