Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: automatisch playlist maken ps. beatmatch?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hoi mensen

ik ben nu al enige tijd bezig met VDJ en ja lukt aardig op een paar goede overgangen na met beatmatch maar het begint er beetje op te lijken met mijn hercules DJ console MK2.

maar nu ik mix zou ik graag ook een file hebben met de liedjes die ik gebruik in mijn mixes, natuurlijk als ik plaat draai dan ff track name kopieren in txt bestand is klaar....

maar is er ook een mogelijkheid dat VDJ zelf een playlist met gebruikte platen aanmaakt?
zo ja hoe kan ik dit instellen.. want bij playlist links onder staat namelijk niks en bij c:programm filesvirtualdjplaylist ook niet

bedankt iig mensen.

mss iemand nog een goede tip hoe ik het beste met VDJ een overgang met goede beatmatch maak (heb btw de koptelefoon pioneer SE-A1000? maar krijg zelf langzaam het gevoel dat ik daardoor ook vooral de beat niet goed kan horen en daardoor foutjes ermee maak zou dat kunnen?)

hartelijk bedankt in vooruit alvast!
groetjes
marcel
 

Posted Sun 02 Sep 07 @ 11:39 pm
In het config menu staat een optie om de playlist aan te zetten. Ik weet niet meer precies hoe dit in versie 3.4 deze instelling precies genoemd werd. Als je deze aanmaakt komt in de program map van vdj de playlist te staan op datum.
Ewout
 

Posted Mon 03 Sep 07 @ 7:34 pm


(Old topics and forums are automatically closed)