Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: toevoegen in bestaande playlisten

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Dag Allemaal...
Ik lig een beetje te klooien met het samenstellen van eigen playlists. Het zal wel aan mijn onwetendheid liggen, maar tot hiertoe kom ik er niet uit. Het gaat over toevoegen van bestaande speellijsten. Dit lukt me enkel maar in de laatst aangemaakte speellijst en niet meer in een vroeger aangemaakte.
Hoe ik te werk ga...
Vanuit de "localDatabase" ,waar al mijn muziek vanop verschillende harde schijven op geimporteerd is, selecteer ik songs die ik dan naar rechts sleep in een nieuwe "free playlist" Deze kan ik dan saven in een .m3u bestandje. Dit bestandje verschijnt dan in hetzelfde rechterschermpje en dit kan dan opnieuw open klikken en er songs bij in slepen en opnieuw saven (over het bestaande bestand saven)
In het linkerscherm staan meerdere playlisten, en mijn probleem is nu hoe ik vorige playlisten opnieuw kan openen in rechterscherm en songs er bij in kan krijgen.
Snappen jullie wat ik bedoel? En kan iemand me op weg zetten naar de oplossing?
Dank bij voorbaat!

Grtz,
Belgisch amateurke
 

Posted Sat 01 Sep 07 @ 11:57 am
Als je VDJ 5 hebt, waarom vul je dan je serial niet in ?
 

Posted Sun 02 Sep 07 @ 11:50 am
Begrijp me niet verkeerd, maar lees dat je al langer met vdj werkt, als je het programma gekocht hebt, vul je serial dan in bij je profiel.
Wat betreft je vraag:

Klik links op een playlist.
Sleep alle nummers uit het hoofdscherm naar een nieuwe playlist.
Voeg nummers toe en save ze.
 

Posted Sun 02 Sep 07 @ 12:48 pm
Beste Anthony,
Denk dat er een klein misverstandje is.
Heb me die console MK2 een dik jaar geleden aangeschaft, en me toen ook hier een account aangemaakt met de bedoeling om er wat wijzer van te worden. Maar tot op heden heb ik er door allerlei andere drukke beslommeringen maar zelden gebruikt van gemaakt. Eens een beetje mee gespeeld, meer niet. Dus geen playlisten aangemaakt etc. Nu was ik er in de week eens terug wat diepgaander mee bezig om gisteren een klein vriendenfeestje van wat muziek te voorzien, wat me wel goed gelukt was :)
Dus nee ik ben er nog absoluut geen kenner van..integendeel.

Wat je vraag en opmerkingen betreft:
*Serial?? Buh... wat bedoel je ermee?
*Werken met VDJ 5?? ook niet nee, gewoon het programma dat meegeleverd was met de console, versie 3.2 dacht ik. Heb deze week van een vriend wel de 5.0 versie gekregen, maar die is blijkbaar nog niet compatibel met de console. Of ik zou wat instellingen moeten veranderen mss?
Want die 5.0 lijkt me wel stukske chiquer.
Merci voor't antwoord op mijn playlistvraag, dat het zo kan opgelost worden had ik nog niet bekeken. Vond het gewoon idioot dat je de lijst niet gewoon kan openklikken en toevoegen/verwijderen.
Grtz!
 

Posted Sun 02 Sep 07 @ 8:27 pm
AmateurDJ_m35 wrote :
Heb deze week van een vriend wel de 5.0 versie gekregen
.
Dit is illegaal en hierdoor krijg je ook geen support. Gebruik dus de versie die je bij je console hebt gekregen. Bij de console zat ook een serie nummer, deze kun je invullen in je profiel. Hierdoor kan je de upgrade van vdj3.2 naar 3.4 downloaden.
Ewout
 

Posted Mon 03 Sep 07 @ 7:28 pm
bijt mijne neus niet af hé superstorm, ben ik geene bandiet zenne :)
Marcheerde toch niet, dus idd teruggegrepen naar mijne officieel aangekochte VDJ 3.2 met serial nummer dewelke nu ook in mijn profielke staat.
Dan zullen we da eens proberen te upgraden naar 3.4 se
Is er een groot verschil?
Grtz,
Andy
 

Posted Tue 04 Sep 07 @ 12:37 am
van 3.2 naar 3.4 zit wat nieuwe functionaliteit en verbetering van de ondersteuning van de mk2. De precieze veranderingen weet ik niet meer.
Ewout
 

Posted Wed 05 Sep 07 @ 7:54 pm


(Old topics and forums are automatically closed)