Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Search uitleg VDJ 5

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Is het met VirtualDj 5 mogelijk met een combinatietoets een searchopdracht te doen?
Wat ik in VirtualDj 4 deed, was telkens naar de local database scrollen en daar mijn nummer zoeken.
Dit moet nu makkelijker gaan in Virtual Dj 5 denk ik.
Maar hoe kan je dit het beste doen?
 

Posted Mon 20 Aug 07 @ 7:02 am
Als je in VDJ 5 zoekt, doorzoekt ie eerst de map waar je in was/bent.
Dan zie je een scheidingslijn staan, en onder die lijn komen de resultaten uit alle andere mappen te staan.

Is dit wat je wilt?
 

Posted Mon 20 Aug 07 @ 9:03 am
Dit zijn 100 punten waard in VDJ 5.
Hoef je niet meer terug naar de local database om daar te zoeken, maar gewoon alles vinden direct in de zoekbalk.

I love it !!!

:-)
 

Posted Mon 20 Aug 07 @ 5:14 pm
da werkt toch nie 100% vind ik, je zit in een map van bv anouk als je dan gaat zoeken naar een andere naam bv jan smit dan vind hij ze nie, ook niet als ik een titel intik........tegen die tijd heb ik het in de 4.3 al gevonden...... ben er bijna een hele dag aan verloren en uiteindelijk sta je niks verder met de 5.0. ben nie echt onder de indruk .........
 

Posted Mon 20 Aug 07 @ 5:51 pm
Ik snap je niet helemaal.
Als ik in een bepaalde map zit waar geen Jan Smit inzit en ik ga naar search, dan vind hij ze wel in de andere mappen.
Oftewel, bij mij werkt het prima
 

Posted Mon 20 Aug 07 @ 10:39 pm
Dan denk ik dat je toch wat fout doet, of dat je database niet goed geconverteerd is, want bij mij werkt het prezies zo als je beschrijft.
Ewout
 

Posted Mon 20 Aug 07 @ 10:40 pm
Superstom wrote :
Dan denk ik dat je toch wat fout doet, of dat je database niet goed geconverteerd is, want bij mij werkt het prezies zo als je beschrijft.
Ewout

ok de zoekfucktie is opgelost ,,was inderdaad niet goed gecoverteerd maar eer ik dat gevonden had . ...
Albert
 

Posted Mon 20 Aug 07 @ 11:27 pm
knap vernieuwd de searg functie, maar maar maar, wanneer vernieuwd het programma zijn "locale database" of hoe kunt u het locale database vernieuwen, daarmee bedoel ik, als je nu een usb stick in de pc stopt moet je gaan zoeken in de map zelf, ik zou dit liever anders zien, moesten dus de muziekbestanden zich gewoon bij de rest van het local database plaatsen vanzodra een stick of externe harde schijf wordt bijgeplaatst, bij voorgaande versie was het gewoon delete locale database en opnieuw harde schijf laten scannen op muziekfiles op de gewenste harde schijven, just that easy! is dit toch mogelijk in de 5.0?
 

Posted Wed 12 Sep 07 @ 10:12 am
Je database vernieuwen, bijvoorbeeld nadat je nummers toegevoegd hebt kan nog steeds, het is alleen een beetje anders genoemd. Kies de schijf die veranderd is, klik rechts en kies voor "Add to search database". Als je deze schijf al eens toegevoegd had, zullen alleen de wijzigingen meegenomen worden.
Ik heb zelf mijn muziek op 2 schijven staan (1 interne harde schijf en 1 externe schijf). Voor beide schijven heb ik een favourite folder gemaakt. Op die manier hoef je alleen die favourite opnieuw te scannen en hoef je niet steeds via desktop etc etc etc naar je harde schijf te klikken.
Ewout
 

Posted Sun 16 Sep 07 @ 1:59 pm


(Old topics and forums are automatically closed)