Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Sample

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

krizzyHome userMember since 2007
Ik heb een paar samples gedownload die best wel cool zijn om te gebruiken. Ik heb nu zelf een paar ideetjes om samples van te maken, maar ik vraag me af hoe je er juist aan begint. Ik heb wel een programma'tje waar je stukken uit liedjes kan halen, maar de samples moeten echt wel perfect staan om mooi in loop te zetten.
Heeft hier iemand ervaring mee? Welk programma gebruik je hiervoor? Ik denk niet dat het met VirtualDJ zelf kan he?

Alvast bedankt!! Greetz...
 

Posted Thu 09 Aug 07 @ 11:40 pm
Lees de handleiding, het kan wel degelijk in VDJ hoor ;)
 

Posted Fri 10 Aug 07 @ 9:38 am
krizzyHome userMember since 2007
Allright, heb ik ooit al wel eens gedaan, maar das al effe geleden. 'k zal het nog maar es doen dan ;)

Merci!
 

Posted Fri 10 Aug 07 @ 5:15 pm
krizzy,
je kunt samples maken met vdj. In het sampler scherm kun je opnemen, ben je tevreden, dan kan je die sample opslaan.
Je kunt ook samples maken met audio paketten als Adobe Audicion of Nero wave editor. Hier zitten uitgebreide mogelijkheden om bijvoorbeeld stukjes te knippen en bijvoorbeeld het volume harde en zachter te maken.
Ewout
 

Posted Sun 12 Aug 07 @ 7:03 pm
kunt ge die dan gewoon in de map plaatsen van effeckten of moet ge die laden en dan opslaan onder *.vdj?
Groetjes
 

Posted Sun 26 Aug 07 @ 3:43 pm
Een sample heeft altijd de extentie .vdj en deze dient in de map samples in de VDJ folder te staan.
Ewout
 

Posted Sun 26 Aug 07 @ 11:29 pm
ik kan geen samples downloaden er staat iets van licentie in het rood wie kan me helpen
 

Posted Fri 21 Aug 09 @ 5:05 am
ThuesHome userMember since 2009
Salih999 wrote :
ik kan geen samples downloaden er staat iets van licentie in het rood wie kan me helpen


Waarschijnlijk heb je dan een gekraakte versie van VDJ
zoniet, kun je je licentie hierboven invoeren met 'Modify my profile'
lukt dat nog niet, koop dan een geldige licentie sleutel aan ;)

MvG Wouter
 

Posted Fri 21 Aug 09 @ 9:08 am
Na even zoeken blijkt het heel erg simpel. Je sleept je sampel gewoon naar je sampelbank in vdj zelf. Hij laadt hem dan in. Bewerk hem dan en sla hem op dmv op de diskette te klikken. Je sample is nu permanent opgeslagen en te gebruiken
 

Posted Tue 17 Jan 17 @ 1:38 pm
John,

de laatste post is van 2009...... Ze werkten toen nog met VDJ5.
Het leven is inderdaad een stuk simpeler geworden sindsdien.
 

Posted Wed 25 Jan 17 @ 12:06 pm


(Old topics and forums are automatically closed)