Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Shoutcast

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik heb een probleem met shoutcast (ik weet het ik ben niet de enige) maar zeg aub niet google of typ bij search shoutcast in. Want ik ben al een week aan het zoeken maar het lukt me nog steeds niet.

Ik heb eindelijk een server kunnen maken met shoutcast. Als ik muziek afspeel in winamp en ik zet op afspelen in winamp dan kan een maat van mij hem vinden bij shoutcast.com en dan de servernaam intypen. Nu wil ik dus graag met mijn mk2 dj console mixen en dat hij dat dan hoort. Ik heb vanalles geprobeerd kan iemand mij zeggen wat ik moet doen. Als je iets niet begrijpt van wat ik heb geschreven stel je vraag dan dan antwoord ik en misschien komen we er dan wel uit.

bvd
 

Posted Mon 06 Aug 07 @ 4:34 pm
ItaHardstyle wrote :

Want ik ben al een week aan het zoeken maar het lukt me nog steeds niet.


Ik geloof er geen moer van, want deze vraag is reeds al 10 keer eerder beantwoord en de volledige handleiding kan je vinden in deze link (die ik ook al tientallen keren gepost heb)
Ewout
 

Posted Mon 06 Aug 07 @ 8:08 pm
Ik geloof er geen moer van komt en beetje over alsof je een aardig hoge dunk hebt.

OT:

Ik heb een DJ Console mk2. En ik heb een geluidskaart Emu10xAudio. Ik wil graag dat master over de geluidskaart gaat (soundcart input) en ik wil graag dat ik mijn Dj console gewoon kan blijven gebruiken. Het liefste zou ik ook hebben dat ik gewoon normaal voor kan luisteren met headphone selection.
 

Posted Mon 06 Aug 07 @ 9:01 pm
 

Posted Wed 08 Aug 07 @ 7:23 pm
Welke versie van vdj gebruik jij?
Ewout
 

Posted Thu 09 Aug 07 @ 7:48 pm
Ik gebruik 4.1

Ik kan wel heel moeilijk doen door rechts een nummer te mixen als rechts het nummer dan eenmaal loopt dat je dan links precies hetzelfde zet en dan de crossfader heel snel wisselt. Dan hoor je de overgang niet maar dan kan je uiteindelijk wel met rechts voorluisteren maar dat is lang niet zo makkelijk als dat het hoort.
 

Posted Sun 12 Aug 07 @ 4:24 pm
De probeerversie van deze site?
 

Posted Sun 12 Aug 07 @ 6:15 pm
@ItaHardstyle, dat dacht ik wel, want in de Hercules editie is het niet mogelijk om meerdere geluidskaarten te selecteren. Gebruik je de demo versie? Zo ja, download dan de laatste demo versie van VDJ 4.3.
Ewout
 

Posted Sun 12 Aug 07 @ 7:09 pm


(Old topics and forums are automatically closed)