Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: gekraak

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

PhlokeHome userMember since 2007
Telkens als ik twee nummers dooreen mix en het volume of de toonregeling verander van een van de kanalen hoor je een soort gekraak, eigenlijk meer een soort van geroffel.
Ook het laden van een nummer duurt wel redelijk lang.
 

Posted Fri 03 Aug 07 @ 6:18 pm
PhlokeHome userMember since 2007
Ik heb eens het hele forum doorzocht en toen ik bij performances latency op auto zette en het vakje safe mode had uitgevinkt, bleek dat het probleem opgelost was. Ook heb ik bij performances de slider naar links gezet zodat de nummers sneller laden.
Het werkt goed nu ondanks dat mijn pc niet zo'n heel zware is.
 

Posted Fri 03 Aug 07 @ 7:47 pm
Zo zie je maar weer het forum bevat meer informatie dan je denkt. Het is wel zo hoe beter je pc, hoe beter zal vdj werken.
Ewout
 

Posted Sun 05 Aug 07 @ 9:40 pm
safe mode, als je dat uitzet wat veranderd er dan ??
Albert
 

Posted Sun 05 Aug 07 @ 10:17 pm
Save mode is een optie die de performance bij laptops sterk kan verbeteren. Er wordt meer rekening mee gehouden dat laptops andere instellingen hebben dan pcs (Zoals instellingen om langer op de batterij te kunnen draaien). Bij sommige pcs kan het echter ook helpen.
Voor de meeste instellingen geldt dan ook: Door proberen en testen weet je wat wel en wat niet op jouw systeem werkt.
Ewout
 

Posted Mon 06 Aug 07 @ 7:46 pm
save mode uitzetten is niet zo een goed idee op mijn laptop, krijg krakende geluiden.heb maar terug aangevink.

Albert
 

Posted Wed 08 Aug 07 @ 10:42 am


(Old topics and forums are automatically closed)