Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Sneak preview volgende versie VDJ

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Normaal gesproken wordt er niet veel verteld over de nieuwe versie van VDJ. In samenspraak met het dev team is er wat info vrij gegeven.
Hier een link naar een post in het general forum voor degene die het gemist hebben ;-)

Voor de duidelijkheid, het is nog niet bekend, wanneer deze versie uitkomt. Er mogen geen uitspraken gedaan worden over verdere aanpassingen en verbeteringen.
Ewout
 

Posted Thu 02 Aug 07 @ 12:10 am
intressant Ewout.

Weet je of het gratis gaat blijven voor de professional edition users ?
 

Posted Thu 02 Aug 07 @ 9:27 pm
In de posts die je via de link kan vinden wordt er door sommigen gesugereerd dat deze versie ook weer gratis zal zijn voor full version users. Of dit ook werkelijk zo is weten we pas als de versie uitkomt.
Ewout
 

Posted Thu 02 Aug 07 @ 9:31 pm
ik hoop het, want ik heb juist zotte kosten gedaan ;p

 

Posted Sat 04 Aug 07 @ 1:11 am
ik heb trouwens net nieuwe timecode vinyl aangekocht via een duitse site. Zaterdag besteld en dinsdag lagen ze thuis al.
 

Posted Wed 08 Aug 07 @ 11:48 am
yakkePRO InfinityMember since 2007
ah
 

Posted Wed 08 Aug 07 @ 10:57 pm
jetseHome userMember since 2006
hey solarius, zou je mij die site kunnen geven?
want ik wil ook wel eens tcv's uit proberen goede recensie over gehoord.

alvast bedankt jetse
 

Posted Thu 09 Aug 07 @ 10:21 am
Graag on topic blijven.
@jetse, hou er rekening mee dat je met de hercules versie maar 2 minuten tijdcode kunt gebruiken. Daarna moet je vdj af sluiten, opnieuw starten en kan je weer 2 minuten.
Ewout
 

Posted Thu 09 Aug 07 @ 7:44 pm
jetseHome userMember since 2006
bedankt dat je me er opwijst, maar dat wist ik al.
wil gewoon eens proberen of het lekker werkt
 

Posted Fri 10 Aug 07 @ 10:24 am
Graag gedaan, ik probeer teleurstellingen te voorkomen. Houdt er ook rekening mee dat de tijdcode sinds de 3.4 versie wel verbeterd is in de volgende versies.
Nu werkt het op zich goed in de 4.3 versie. Er zijn een aantal zaken die beter zouden kunnen, maar daar komt binnenkort verandering in.
Ewout
 

Posted Sun 12 Aug 07 @ 7:12 pm
Voor degene die het gemist hebben: Een video over vdj versie 5.
Ewout
 

Posted Tue 14 Aug 07 @ 10:51 pm
Amai, da's de moeite!!
En hij komt uit binnen enkele dagen, dus... :P

Ik hoop alleen dat het nu iets beter gaat dan met de release van versie 4, daarmee was het zowat onmogelijk om mee te mixen(geen EQ in hoofdtelefoon bv)
 

Posted Wed 15 Aug 07 @ 12:36 pm
Ik draai al een tijdje mee met het beta testen en de laatste paar weken ziet het er erg goed uit. Versie 4 had een geheel nieuwe sound engine, dat was een grotere stap dan de overgang naar versie 5.
Nog even geduld en alle pro users kunnen ervan genieten.
Ewout
 

Posted Wed 15 Aug 07 @ 7:40 pm
Ik ben erg benieuwd, kan bijna niet meer wachten.ziet er op het eerste zicht heel goed uit

Albert
 

Posted Wed 15 Aug 07 @ 10:52 pm


(Old topics and forums are automatically closed)