Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: nr onderbreekt 1 seconde telkens ik een nieuw nr laad?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

het is dus knap vervelend,net is nu ongeveer een maand dat ik de mk2 gebruik en er is gelijk altijd wel ietsz die niet werkt.sluit de boel tekens op dezelfde manier aan en toch...ik gebruik mijn mk2 thuis en op café waar ik dj ben.nu als hij raar doet start ik mij laptop herop en dit doet het meestal,alleen had ik nu zaterdag bij elk nr een seconde onderbreking bij het laden van een nr.Heeft er iemand een uitleg of oplossing want overweeg om mijn toestel in televeren voor een ander of is het nog zo dramatisch niet als ik denk.wil er wel bij zeggen dat ik vroeger met de gewone mp3 console werkte en die deed het altijd goed.alvast thx and grtz!
 

Posted Mon 23 Jul 07 @ 4:22 pm
Gebruik je versie 3.4? zo ja ga dan even naar het config menu en zet daar de reactivity een stand lager. dus bijvoorbeeld van fast naar medium (exacte benaming kan ik me niet herinneren, ik gebruik 3.4 al een tijdje niet meer). Gebruik je de mk2 in Asio ode of in Windows audio mode?
Ewout
 

Posted Mon 23 Jul 07 @ 11:07 pm
zal dat eens uitproberen"fast naar medium" en ik had dit willen doen van asio naar windows maar dat lukt me dus niet.nu ik test het even tjes uit en laat iets weten.thx for the help.grtz.
 

Posted Mon 23 Jul 07 @ 11:39 pm
ben er dus uitgeraakt..fast naar medium was het dus niet want dit stond reeds zo,dus het zat hem dus inderdaad bij asio/windows mode en die stond op asio en heb deze dan toch kunnen op windows zetten en het beestje loopt weer als een trein....heb het dus een uurtje of 4 getest met loops ,cue-points en effecten in overdrive en geen enkel probleem gehad.oef dus want mocht anders al mijn cd's beginnen afstoffen en flight-cases vullen voor het weekend...en eenmaal je deze manier gewoon bent dan wil je niet vlug meer zonder.nu loads of thx and respect....grtz!!!
 

Posted Tue 24 Jul 07 @ 9:19 am


(Old topics and forums are automatically closed)