Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Streamen zonder onderbreking?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

DJNeoSHome userMember since 2007
Hoi mensen. Ik stream al geruime tijd met Winamp. Dit gaat prima. Nu heb ik de DJ console gekocht wen wil met virtual DJ streamen. Dit werkt, voor 30 seconden ofzo. Ik snap er niets van. Ik gebruik de meegeleverde versie van de DJ console met key. Heeft iemand een idee?

Thanks!
 

Posted Thu 12 Jul 07 @ 8:55 pm
DJNeoSHome userMember since 2007
Edit: Ik heb gezocht op het forum (zoekfunctie) op de woorden Shoutcast en streaming maar ik kwam niet verder dan de vragen "Hoe moet ik streamen" of "ZOMG server not found!"
System specs:
Win XP Pro
P4D dual core 3.2 Ghz
2048 mb ddr2
M-audio Audiophile 24/96
Hercules DJ console MK2

Ik stream van achter een router met portforwarding naar mijn werkstation. (port 8000)

Zoals in mijn vorige post al eerder gezegd: Winamp streamt feilloos. Waarom stopt deze stream dan elke keer na 30 seconden (of zoiets, niet exact getimed)

enige hulp is zeer welkom.
 

Posted Fri 13 Jul 07 @ 5:29 pm
gh00stPRO InfinityMember since 2007
Wat gebeurd er precies ?

- Krijg je een foutmelding na die 30 seconden op het broadcast scherm ?
- Hangt VDJ ?

Of is remote de stream niet meer te horen ?
 

Posted Mon 16 Jul 07 @ 2:44 am
Volgens mij heb je dan niet goed gezocht, want deze link heb ik al tientallen keren eerder gepost.
Het kan best zijn dat de 30 seconden een limiet is voor de Hercules dj console. Dit geldt namelijk ook voor tijdcode, deze kan je ook tijdelijk gebruiken.
Ewout
 

Posted Tue 17 Jul 07 @ 3:18 pm
DJNeoSHome userMember since 2007
Die tut is zo best niet hoor. ;) (en heeft niets met dit probleem te maken, de stream werkt, de ports zijn geforward, etc.)

Anyways, de luisterende partij wordt van de stream afgegooid als het ware. Geen foutmeldingen o.i.d. Dit is zeer vervelend, want ik heb de console juist hiervoor aangeschaft. Nog even voor de goede orde: Winamp Shoutcast werkt wel.
 

Posted Wed 18 Jul 07 @ 7:34 pm
Volgens mij verbreekt VDJ na 30 seconden de stream, omdat dit de limiet is voor de hercules versie. Dit heeft dus niets met shoutcast oid te maken.

En een beetje zeuren over wat iemand anders in zijn vrije tijd heeft gemaakt, vind ik niet echt sportief. Ik nodig je uit om zelf met een betere handleiding te komen.
Ewout
 

Posted Wed 18 Jul 07 @ 8:09 pm
DJNeoSHome userMember since 2007
Dat is dan extreem jammer dat er een limiet is voor zoiets.
En ik zeur niet over dat die tut slecht is, ik zeg alleen dat ie niet alles dekt. En dan... lekker belangrijk. :/

Ok, als dit het antwoord is zit er niets anders op dan het pakketje weer te verkopen. Beetje zonde, aangezien het juist is aangeschaft met het oogpunt op streamen.
Bedankt voor jullie tijd in ieder geval.
 

Posted Thu 19 Jul 07 @ 8:42 pm


(Old topics and forums are automatically closed)