Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: nummers verspringen af en toe

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi,

Ik zit met een vervelend probleem... ik heb sindskort mijn dj pc moeten herinstalleren wegens teveel probleempjes enzo. Ik heb ook terug de DJ Concole geinstalleerd en een legale VDJ 4.3 Maar nu tijdens het afspelen van een nummer, springt het nummer ineens enkele seconden verder zonder ik iets doen.. Ik heb van de instellingen afgebleven, die staan nog allemaal standaard, dit is de eerste keer dat ik dit voor heb, en dit is nog al vrij irritant!

Hoe los je dit op?
 

Posted Mon 25 Jun 07 @ 9:58 pm
Mag ik weten waar die legale versie vandaan komt? ;)

Wat zijn je systeem specs?
 

Posted Tue 26 Jun 07 @ 8:55 am
Zeker vreemd dat je een legale VDJ4.3 hebt, maar je geen professional user bent. Bij de console zit een legale 3.4 versie, gebruik die, anders kunnen we je geen ondersteuning bieden.
Ewout
 

Posted Tue 26 Jun 07 @ 9:41 am
Van erum, deze VDJ 4.3 heb ik gekocht in een pc winkel hier een beetje verder... Daar heb ik ook m'n DJ Console van gekocht... Die versie van VDJ die bij de DJ Console zelf zit, werkt niet goed.. ik heb daarmee nogal redelijk veel problemen mee, een na 30 dagen houd die op met werken.

De VDJ en Console staat nu op een:
Processors: AMD Opteron 154 (S939, 2.8GHz, 1MB, 400MHz Bus)
Moederbord: Tyan Thunder K8QW
RAM: per CPU 2GB
OS: Windows XP Pro SP2 (64bit)

En de andere PC Specs zijn, waar VDJ helemaal geen bal uitvoert, na een zuivere installatie is:
Processor: AMD Athlon64 FX X2 6000+
Moederbord: Gigabyte GA-K8NS ULTRA-939
RAM: 2GB
OS: Windows XP Pro SP2 (64bit)

Superstom, Ik waar kan je je als professional user opgeven?


 

Posted Tue 26 Jun 07 @ 7:39 pm
Gewoon het serienummer in je profiel invullen;)
 

Posted Tue 26 Jun 07 @ 8:30 pm
Volgens mij klopt er helemaal niets van je verhaal:
- ten eerste, zit bij de Hercules DJ console versie 1.09 van VDJ
- Ten tweede stopt die niet na 20 dagen (Alleen de demo stopt na 20 dagen)
- Ten derde is de volledige versie van vdj 4.3 niet te koop in de winkel.

Ik zal een bericht sturen naar het VDJ team dat je zeer waarschijnlijk een gekraakte versie gebruikt.
Ewout
 

Posted Tue 26 Jun 07 @ 11:17 pm
DJ-nickHome userMember since 2005
vdj is toch wel te koop onder een andre naam: Numark Cue
nick
 

Posted Thu 28 Jun 07 @ 9:19 am
Nick, dat klopt, maar dan had hij wel gezegd dat hij Numark Cue had gekocht en niet VDJ pro ;-)
Ik denk dat het tijd wordt om zijn gegevens maar eens aan het VDJ team door te geven.
Ewout
 

Posted Thu 28 Jun 07 @ 8:04 pm
Ewout, gade gij een wijsneus uithangen?? Ik vertel je alleen maar wat ik voor heb he! Ik had alleen gehoopt dat iemand me kon helpen met men probleem!

Tof forum!
 

Posted Fri 29 Jun 07 @ 11:18 am
DJ LTHome userMember since 2006
bij hercules mk2 zit toch echt 3.2 als ik het goed heb.

 

Posted Sat 30 Jun 07 @ 9:13 pm
@ DJ LT: Klopt bij de Hercules dj Console mk2 zit versie 3.2. Je kunt dan hiervan de site de download ophalen voor versie 3.4. Bij de Hercules dj console (de eerste versie), zit (geloof ik) 1.06, die je dan kunt upgraden naar 1.09

@o0witte0o
Even normaal doen. Er zijn hier een paar mensen die hun vrije tijd opofferen om anderen te helpen. Dat soort taal en verwijten, die je uitkraait, wil ik hier niet horen. In de header van het forum staat duidelijk dat als je een crack gebruikt je geen support krijgt. Ik zal het even aan het team doorgeven, zij kunnen zo zien welke versie je gebruikt.
Ewout
 

Posted Mon 02 Jul 07 @ 4:54 pm
Ewout: ja oke ik mag zo niet reageren, maar ik gebruik geen crack en ik heb geen cd key... ik kan VDJ gewoon installeren en helemaal updaten met de software die ik uit de pc winkel hier kocht.
Er staat in het opstart scherm, registered by PCS Computers... PCS Computers dat is die winkel waar ik de VDJ heb gekocht.. voor 200 euro
 

Posted Thu 05 Jul 07 @ 11:42 pm
Het lijkt me dat die pc winkel 1 licentie van Virtual DJ heeft gekocht, en anderen 200€(de prijs van VDJ) laten betalen, zodat zij zogezegd VDJ hebben gekocht.
Wat die winkel doet is volgens mij illegaal...
 

Posted Fri 06 Jul 07 @ 1:17 pm
Je kunt de volledige versie (ik heb het dus niet over de home en de hdjc versie) van vdj alleen hier op de website kopen. Andere aankopen zijn illegaal.
Ik heb het reeds aan het vdj team doorgegeven. Zij zoeken uit welke versie je hebt.
Ewout
 

Posted Mon 09 Jul 07 @ 11:45 pm
Illegaal?? Dan ben ik zwaar int zak gezet! :@ Wat kan je hieraan doen? Kan je dit aangeven bij de politie? Dat pc winkeltje hangt mijn voeten uit! Dit hebben ze mij ooit ook eens gelapt, maar dan met Windows XP... Ik zou er niet van verschieten moesten meerdere mensen die daar software kopen, dat dit 9 van de 10 illegaal is!

Kan ik VDJ via deze website ook op een andere manier betalen? Want ik ken namelijk niemand die een credit card heeft.

Bedankt
 

Posted Tue 10 Jul 07 @ 4:38 pm
Vraag even aan de winkel je serienummer van Virtual DJ;)
En kijk wat ze dan zeggen.

Je kan ook via (internationale) overschrijving betalen(kan tot 11 werkdagen duren), ook paypal gaat.
 

Posted Tue 10 Jul 07 @ 8:18 pm
Hallo DJ's,
Ik heb een probleem met de Console MK2 en virtuel DJ 3.4.Afgelopen zaterdag heb ik voor het eerst gedraait en liep tegen een groot probleem aan. Ruis en een veel te zacht geluid.(Aangesloten op een mengpaneel)Uiteindelijk opgelost door te aarden en twee dubbele kabels via output 1/2 en 3/4. Alle knoppen op de console op maximum.(Treble,medium en bass) Ik dacht pfffff,opgelost. Maar niets was minder waar.De volgende problemen deden zich voor. Als ik nummer een afspeelde en nummer twee klaarzette en wilde de Hopofdtelefoon volumeknop omzetten om te kunnen mixen,alle muziek uit en stilte.Uiteindelijk kon via speler 1 wel naar twee mixen maar andersom niet.Hoe komt dit? Dit was nog het kleinste probleem. Bij draaibeurt nummer twee speelde nummer een en ik sleepte nummer twee naar speler twee in virtuel DJ en weer stopte alle muziek en stilte.Nadat dit gebeurde was ik het zat en een andere DJ nam het over.Ik heb een hoop geld uitgegeven hiervoor en hoop dat ik dit kan oplossen via het forum. Dus. Helpppppppppppppp mij en geef advies over wat te doen hieraan.

Alvast bedankt voor jullie eventuele inbreng en hulp.
 

Posted Tue 24 Jul 07 @ 2:32 pm
@Robertino,
je hebt waarschijnlijk je sound configuratie staan als 4.1 met hoofdtelefoon. Als je met een mixer wilt werken dan dien je deze op 4.1 met externe mixer te zetten. Als je de hoofdtelefoon instelling hebt wisselt het hoofdtelefoon kanaal als je een nummer laadt of het actieve deck omschakeld. Het is aan te raden het een en ander eerst (rustig) thuis te testen, voordat je ermee op pad gaat.
Als je geluidsniveau te zacht is, controleer dan de volume sliders in de windows mixer (Deze meoeten volledig omhoog staan), controleer ook de instelling in het configuratie menu "Gain always 0 dB".
Ewout
 

Posted Tue 24 Jul 07 @ 7:51 pm
@o0witte0o,
neem even contact op met e-service. Ik heb hun een bericht gestuurd met jouw verhaal. Zij willen graag het serie nummer en het adres hebben. Zij kunnen dan misschien het een en ander regelen.
Maak dus even een bericht aan via e-service. Geef hier in aan:
- Je eigen gegevens
- De gegevens van de winkel waar je het gekocht hebt
- Het serie nummer dat je van hen gekregen hebt
Ewout
 

Posted Tue 24 Jul 07 @ 7:54 pm
Hoi Superstom,
Bedankt voor je info.Ik ga er even naar kijken straks.

Groetjes Rob
 

Posted Wed 25 Jul 07 @ 9:54 am


(Old topics and forums are automatically closed)