Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: probleem met laden

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

nobel09Home userMember since 2006
beste ewout,

Ik heb problemen met het inladen van nummers van mijn externe harde schijf naar vdj.
Ik heb een aantal playlists staan in vdj en als ik die opvraaag en er een nummer van wil inladen staat er drag a song to enz. Twee dagen geleden werkte het nog perfekt
Voordat ik ga draaien scan ik eerst altijd de externe harde schijf en heb dat een aantal malen gedaan maar zonder resultaat.
Als ik een nummer in de database zoek kan ik hem wel inladen maar het lijkt wel of de nummers er meerdere keren instaan want de ene kan ik wel inladen en de andere niet. Ook staan er allemaal gele vraagtekentjes voor. Wat moet ik doen om dit weer goed te krijgen?
 

Posted Mon 21 May 07 @ 10:46 pm
Als je de harde schijf hebt aangesloten, kijk dan even via "Deze computer" in de windows explorer welke drive letter de schijf heeft gekregen. Als je namelijk de schijf op een andere usb poort aansluit krijgt de drive een andere letter, bijvoorbeeld G: ipv F:.

Browse vervolgens even naar de playlist via de Windows explorer en open de playlist in kladblok (of notepad als je een engelse Windows gebruikt) en kijk even welke drive letter hier genoemd is. Je kunt via Zoeken / vervangen alle drive verwijzingen in een keer veranderen van bijvoorbeeld F: naar G:.

Waarschijnlijk zal dit je probleem wel oplossen. Zorg er vervolgens voor dat je de drive altijd op dezelfde usb poort aansluit, zodat de drive steeds dezelfde drive letter krijgt.
Ewout
 

Posted Tue 22 May 07 @ 10:55 pm


(Old topics and forums are automatically closed)