Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: skin & beatmatch probleem

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

VplayerHome userMember since 2007
Ik heb al een paar maanden de dj mp3 control + virtual dj home edition dien erbij zat.
Nu eerst had ik de dj control skin ook, maar die is verdwenen?! door een update denk ik,
nu na alles te verwijderen en terug te installeren krijg ik die skin nog altijd niet terug.
Kan ik die originele skin ergens downloaden (en niet de 'Dj Control mp3 By ArT.' versie)
Men tweede probleem is dat men beatmatch (op mijn vdj console) niet meer werkt nadat ik vdj heb upgegrade naar 3.4 versie . Hij zet de beats wel gelijk als ik er op druk, maar begint niet onmiddelijk te spelen/het ander liedje te volgen.
Kan ik dit oplossen?

dank u
 

Posted Sat 12 May 07 @ 12:44 pm
Ik zal eens kijken of ik die skin kan vinden. Normaal staat die in de map waar vdj is geinstalleerd in de skin folder. Heb je daar al eens gekeken?
Het kan zijn dat in de 3.4 versie de "beat match knop" anders gemapped is. Je kunt een aantal dingen doen:
- Er aan wennen. Als je het weet, druk je eerst op beat match en dan op play.
- De oude versie installeren
- Upgraden naar de full version, hierbij zit een mapper, waarmee je alle knoppen zelf kan laten doen wat je wilt.
Ewout
 

Posted Sat 12 May 07 @ 5:37 pm
VplayerHome userMember since 2007
de skin staat in de map en ook in de lijst bij vdj zelf, maar krijg gewoon de default skin :s als ik hem aanklik. In de map zelf heb ik naar de bitmap afbeeldingen gezien en daar staan ook alleen maar de gewone skins op. Zelfs na herinstallatie van virtual dj, krijg ik hem niet terug :s
en aan de beatmatch zal ik dan maar wenne :)
 

Posted Sat 12 May 07 @ 6:45 pm


(Old topics and forums are automatically closed)