Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Cue points

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Home user
Hoi

Ik heb virtual dj nu al een tijdje maar er zijn problemen met mijn cue points denk ik.
Ik maak cue point 2 bijvoorbeeld.
Ik maak een loop die ergens vòòr cue point 2 staat.
Als ik nu tijdens de loop op ALT-é (hotkey naar cue point 2) druk, dan stottert de loop wat, maar geraak ik niet op mijn cue point.

Is dit normaal? zijn er manieren om dit te omzeilen?
Help mij :p

Thomas
 

Posted Thu 10 May 07 @ 6:06 pm
Je zal eerst je loop moeten beeindigen.
 

Posted Thu 10 May 07 @ 6:11 pm
en als je niet in een loop zit (dus gewoon afspelen) en je gebruikt die toetscombinatie, spring je dan wel naar het cue point?
Ewout
 

Posted Fri 11 May 07 @ 6:10 pm
jaja als ik niet in de loop zit werkt dat wel. Het werkt ook als de loop nog moet komen.
Als mijn loop begint op 2min kan ik gerust mijn cue nemen op 1 min, maar niet eentje op 3min.

Het spijtige is dat ik te traag ben om mijn loop te beëindigen en nog de cue point in te drukken binnen de maat. Vooral als de loop heel kort is bv1/4 is het niet meer overtuigend :s

Thomas
 

Posted Sun 13 May 07 @ 6:42 pm
wat je kan doen is een dubbele snelkoppeling voor je toetsenbord te maken: Je gebruikt bijvoorbeeld de "/" toets voor het beindigen van de loop. Dan zet je voor dezelfde toets ook een snelkoppeling om naar het cue pint te springen. Dan druk je op deze knop en worden achter elkaar de beide acties uitgevoerd.
Ewout
 

Posted Sun 13 May 07 @ 9:15 pm


(Old topics and forums are automatically closed)