Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: tcv bestellen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

TreZorHome userMember since 2004
Het duurt toch wel heel lang vooraleer de timecoded vinyls terug in stock zijn...
datum kunnen ze er nie opplakken,enige daze zeggen "soon",tja.....

Ik weet dat ze in USA/canada voorradig zijn....kan ik ze niet vandaar laten komen?

 

Posted Tue 03 Apr 07 @ 5:25 pm
Vanuit de usa zal waarschijnlijk ook wel een tijdje duren en de verzendkosten zullen wel behoorlijk zijn. Je kunt even een berichtje sturen naar e-service om te vragen of ze een verwachte leverdatum hebben.
Ewout
 

Posted Thu 05 Apr 07 @ 11:15 pm
TreZorHome userMember since 2004
heb ik gedaan maar ze kunnen er geen datum opplakken, das eigenlijk toch wel raar,ze zullen wel beschikbaar zijn vanaf dat numark virtual vinyl te verkrijgen is
 

Posted Fri 06 Apr 07 @ 1:35 pm
Die kans is groot, het wordt dus even wachten.
Ewout
 

Posted Mon 09 Apr 07 @ 7:13 pm
jaa ik begin het nu ook wel op m'n heupen te krijgen kheb ze al een maand en een half geleden besteld en nog steeds geen spoor er van. en die B*Lshit van asigned to an analist hangt ook men keel uit.Ik ben echt niet tevreden over deze internetservice van hen.
 

Posted Thu 03 May 07 @ 10:49 pm
mmm vreemd, mijn ervaring is dat ze snel reageren. Wat ook vreemd is is dat zodra je betaling binnen is dat het vinyl logootje onder je naam komt te staan, ook al heb je de vinyls nog niet ivm de verzend tijd.
Dat is bij jou niet het geval. Is alles tijdens de betaling goedgegaan en is het geld reeds van je rekening afgeschreven?
Ewout
 

Posted Sun 06 May 07 @ 6:20 pm
ja dat is reeds gebeurt
 

Posted Mon 07 May 07 @ 11:03 pm
ik moest ook een brief afdrukken met een nummer op
 

Posted Mon 07 May 07 @ 11:09 pm
heb je ook al contact opgenomen via e-service? Ik zal het team ook even vragen wat de status is.
Ewout
 

Posted Fri 11 May 07 @ 6:06 pm


(Old topics and forums are automatically closed)