Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: vdj platen skippen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hoiii

ik heb de vdj platen maar ik heb er last van dat die steeds skipt.. hij speelt liedje af..en in eens begint die opnieuw. dit al vrij snel....binnen 30 seconden al

any help?
 

Posted Sat 24 Mar 07 @ 3:10 pm
Waar heb je die platen gekocht? Er staat namelijk niet in je profile (zie bijvoorbeeld mijn profile) dat je time code vinyls hebt.
Skippen komt veelal dooe een slechte instelling van arm, cartridge en gewicht. Of misschien zijn je naalden wel versleten.
Ewout
 

Posted Wed 28 Mar 07 @ 7:21 pm
ik heb ze gewoon via deze site , op een vriend's naam besteld, omdat ik geen creditcard heb.
ligt het niet aan software instellingen?
of krassen?
denk niet echt dat het door krassen komt..
ik heb eerder het gevoel dat die ergens een sijntje krijgt dat die naar begin van track moet.

 

Posted Sat 07 Apr 07 @ 2:17 pm
Gebruik je de mk2 als geluidskaart voor de timecode en welke versie van vdj gebruik je?
Ewout
 

Posted Mon 09 Apr 07 @ 7:31 pm
ik gebruik de serato live scratch als soundkaart.
en heb de pro versie 4.1
 

Posted Tue 17 Apr 07 @ 8:18 pm
1. Als je VDJ 4.1 PRO hebt, moet je normaal gezien een serienummer hiervoor hebben, dus je gebruikt een gekraakte versie, waardoor je geen ondersteuning meer krijgt op dit forum.
We zitten trouwens al aan VDJ 4.3

2. Alleen de timecode platen van virtual dj werken met het programma. Als de geluidskaart met VDJ werkt weet ik niet.
 

Posted Wed 18 Apr 07 @ 3:09 pm
De Serato kaart werkt met VDJ. Als je VDJ aangeschaft hebt, vul dan je serial nummer in op het forum. Als je deze niet aangeschaft hebt, krijg je inderdaad geen hulp en zal ik dit aan het VDJ team doorgeven. Dat kan leiden tot een website ban.
Ewout
 

Posted Mon 23 Apr 07 @ 9:04 pm


(Old topics and forums are automatically closed)