Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: beatsync werkt niet goed

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

camielHome userMember since 2006
Ik heb virtualdj opnieuw moeten instaleren en nu ik heb gebruik werkt de beatsync niet goed. Hij verschuift heel de tijd een heel klein beetje, hij blijft wel ongeveer op de beat maar hij klink echt onzuiver.

dj $cvn$
 

Posted Tue 20 Mar 07 @ 8:45 pm
Dan staat het tempo van de plaat waarschijnljik niet goed, of je pc kan de beatsync niet aan.

Als het tempo niet gelijk staat, verander dan even zelf de pitch, met 0,1 procentje;)

Wat zijn de systeem specs van je pc?
 

Posted Tue 20 Mar 07 @ 9:14 pm
Ik heb ook dat probleem. Ik druk op beatsync en na een tijd veranderd dat en staan de beats niet meer gelijk.
mijn systeem specs:
Intel(R) Celeron(R) M
Processor 1.50ghz
kloksnelheid 1.5 ghz, 448mb
hoe kan ik dit oplossen?
 

Posted Tue 17 Apr 07 @ 11:10 am
Kan er iemand helpen bij dit probleem?
Ik heb ook al geprobeerd om de pitch van de plaat te regelen maar helpt ook niet.
Dus als je me kan helpen laat iets weten aub.

groeten
 

Posted Tue 17 Apr 07 @ 5:20 pm
Soms maakt het uit of je met 192 of 320 draait of 256?! Lastig om dit recht te trekken. Alsof je een singeltje met een 12inch wil mixen....
 

Posted Fri 20 Apr 07 @ 1:34 pm
Let er wel op dat de beat sync geen magische tool is, het is een hulpmiddel. Als de bpm die door vdj bepaald is maar een beetje afwijkt zal de beat vroeger of later uit sync gaan lopen. Hier komt de echte dj om de hoek kijken, die gebruikt een beetje pitch bend om deze weer bij te regelen. het is dus niet zo dat je met de sync button de nummers minuten lang gesyned kan laten lopen.
Ewout
 

Posted Mon 23 Apr 07 @ 9:15 pm


(Old topics and forums are automatically closed)