Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Bin file werkt niet Hellllup

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

nubbieHome userMember since 2007
Ha mede dj's

Mijn naam is Mike,heb sinds 3 weken een dj control mp3 i.c.m. Virtual DJ 3.4. Helemaal te gek zelfs zonder koptelefoon foutloos kunnen mixen is echt geweldig.Alleen 2 dingentjes :
Probleempje 1
Dus ik aan de gang ,mix van 4 uur lang gemaakt met cuts op de crossfader opgenomen op dvd gezet 100 nummers aan elkaar gemixed als MP3. Alleen bij het afspelen zet elke dvd speler of MP3 er pauze's tussen.Wat natuurlijk niet de bedoeling was ,in winamp doet die dat niet ,maar na het branden met Nero wel.
Probleempje 2
Later ontdekte ik pas de burn to cd mogenlijkheid,die er dus gewoon een Bin met Cue van maakt.Ik weer aan de gan nu 2,5 uur lange mix gemaakt.Volgende dag wou ik de BIn file openen met Nero,ging niet,met Alcohol Ging niet error HELLUP. Wat doe ik fout?

Ben wel heftig op zoek geweest in het forum,kon hellaas niet direkt vinden hoe ik dit kon oplossen.Ik hoop dat iemand me kan helpen.,bij voorbaat dank.
 

Posted Sat 10 Mar 07 @ 6:08 pm
Welke error kreeg je?

Heb je in nero gebrand met als optie 'Geen pauze tussen tracks'?
 

Posted Sun 11 Mar 07 @ 3:28 pm
nubbieHome userMember since 2007
ERror is cue sheet : Line 2 -ongeldige track nummer, dit wordt met deamon tools weergegeven en met alcohol en nero opent ze niet eens.+Pauzes tussen tracks is niet van toepassing omdat ik die cue file als image wil branden,dan regelt ie het zelf dacht ik.

Ik snap er niet veel meer van,het lijkt wel of die bin en cue file die virtual dj creeert gewoon fout is.
Alvast bedankt voor het meedenken.
 

Posted Sun 11 Mar 07 @ 4:15 pm
Als je een cd image maakt, wordt volgens mij een audio cd gemaakt. Deze mag dus niet langer worden dan 74 minuten. Heb je in Nero de cue file geopend? De bin en de cue file dienen ook in dezelfde folder te staan.
Je kunt de cue file openen met notepad / kladblok en bekijken of dit er normaal uitziet.
Ewout
 

Posted Mon 12 Mar 07 @ 6:10 pm


(Old topics and forums are automatically closed)