Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: CV voor DJ's

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hey mensen, ik sta op het punt om van mijn slaapkamer met mn setje de wijde wereld in te gaan, maar nou hoopte ik dat wat voorgangers mij zouden kunnen helpen met hoe ik dat aan kan pakken.

Wat moet er op een DJ-CV staan??? Dan kan ik die verspreiden bij de plaatselijke clubs ed.

Ook andere tips voor het uitslaan van de vleugels zijn welkom!

Groetjes Ywe
 

Posted Fri 09 Mar 07 @ 11:45 am
Ik heb zelf nog nooit live gedraaid, maar overal lees ik dat als je de juiste mensen kent, je wel ooit aan de slag geraakt;)

Lees ook eens op andere dj forums, daar zal me je zeker wel kunnen helpen.

Veel succes
 

Posted Fri 09 Mar 07 @ 4:32 pm
De meeste dj's maken geen sollicitatie brieven, dus ook geen cv's. Wat beter werkt is om eens te vragen aan een club eigenaar, of eigenaar van een discotheek, of je niet een keer aan het begin van de avond mag draaien. Als je dit een aantal keren goed doet, vragen ze je vanzelf voor de rest van de avond. Een demo cd maken helpt soms ook.
Ewout
 

Posted Fri 09 Mar 07 @ 6:23 pm
Verdikke en ik dacht er met mijn verlegenheid goed af te komen.... nou ja de CD's liggen er in alles soorten en stijlen dus das geen probleem, nu nog het lef om ergens naartoe te stappen
 

Posted Fri 09 Mar 07 @ 7:54 pm
Je kunt de cd ook opsturen, maar persoonlijk afgeven werkt beter.
Ewout
 

Posted Mon 12 Mar 07 @ 5:58 pm
djbennyHome userMember since 2005
wat je ook kan doen is draaien op radio station's

voral via het internet
als mensen je daar al tegek vinde dan maak je ook een groote kans in clubs

ik zelf heb het ook geprobeert in clubs en waaren gewoon teveel dj's in mijn omgeving

dus ben ik zelf maar een radio gestart
en de meeste dj's draaien met vdj


groetjes benny


 

Posted Mon 19 Mar 07 @ 5:22 pm
Kleine onthulling misschien voor sommige, maar zo is het nu al jaar en dag. De dj wereld is spijtig genoeg vol van 'vriendenpolitiek'.
Dit wil zeggen, wil je ergens draaien dan moet je mensen kennen. Wat ook helpt is meedoen aan dj contests en zelf parties organiseren. Maar het is dus vooral te doen om wie je kent ...

Lévy.
 

Posted Wed 28 Mar 07 @ 11:26 am


(Old topics and forums are automatically closed)