Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Instellingen Automatic Mixing

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik wil gebruik maken van Automatic Mixing. Hierbij genereert VirtualDJ zelf een Entry Point en een Exit Point. Is dit uit te schakelen en dat er bijvoorbeeld standaard 5 seconden voor het einde een overloop plaatsvindt en vooraan bij het nieuwe nummer begint? Dit omdat hij soms hele stukken van nummers overslaat bij het zelf genereren van punten!
 

Posted Thu 22 Feb 07 @ 8:59 am
Het exacte antwoord kan je vinden in de manual van vdj. Als ik het me goed kan herinneren dien je in het config menu de optie "Force fade" = "Enable" instellen.
Ewout
 

Posted Thu 22 Feb 07 @ 6:46 pm
Maar op het Engelstalig forum heb ik al veel klachten hierover gelezen. Automix is blijkbaar momenteel nog een zwak punt in VDJ.
 

Posted Sun 25 Feb 07 @ 2:53 pm
Helaas geeft bovengenoemde instelling niet het gewenste resultaat. Iemand ander idee?
 

Posted Tue 06 Mar 07 @ 10:08 pm
RemcodeBruijne wrote :
Helaas geeft bovengenoemde instelling niet het gewenste resultaat. Iemand ander idee?


Ik ben niet tevreden over de automixfunctie van VDJ. Als ik gewoon muziek wil afspelen, die niet gebeatmatched hoeft te zijn (maar wel enkele seconden overlapping) gebruik ik nog steeds winamp. Dan koop je een dj programma van € 280, en voor de jukeboxfunctie dien ik een ander programma te gebruiken. Jammer maar helaas... Er zijn meerdere mensen niet tevreden hierover, dus ik hoop dat de toekomst een oplossing brengt.
 

Posted Tue 06 Mar 07 @ 11:08 pm
Het klopt dat de automix functie nog niet optimaal is. Deze staat ook op de todo list van het development team.
VDJ is een software pakket om live mee te draaien. De meeste dj's die hiermee live draaien gebruiken de automix dan ook niet. Je gebruikt ook geen schroevendraaier om een spijker in de muur te slaan. Misschien dat het in de toekomst beter wordt.
Ewout
 

Posted Thu 08 Mar 07 @ 8:24 pm
Superstom wrote :
Het klopt dat de automix functie nog niet optimaal is. Deze staat ook op de todo list van het development team.

Dat is wel goed nieuws.
 

Posted Fri 09 Mar 07 @ 1:05 am
Ieder voordeel heb zijn nadeel: Wanneer het gedaan wordt en klaar is weet (vrijwel) niemand.
Ewout
 

Posted Fri 09 Mar 07 @ 6:17 pm


(Old topics and forums are automatically closed)