Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: pitch

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi, als ik een afspeellijst laat afspelen en hij neemt het volgende liedje dan verandert automatisch de pîtch, hoe kun je dit uitzette dat hij gwn op 0 % blijft staan?
 

Posted Tue 20 Feb 07 @ 11:19 am
 

Posted Tue 20 Feb 07 @ 11:46 am
Heb wel gene pro
 

Posted Tue 20 Feb 07 @ 11:55 am
das toch hetzelfde als de demo
 

Posted Tue 20 Feb 07 @ 12:24 pm
en waar vind ik dat dan precies?? van die pitch
 

Posted Tue 20 Feb 07 @ 12:35 pm
Onder 'options' bij 'auto pitch-match', op 'disabled' zetten.
 

Posted Tue 20 Feb 07 @ 8:26 pm
Da staat er bij mij nie tusse
 

Posted Wed 21 Feb 07 @ 12:05 pm
Welke versie van de demo gebruik je? Als je niet de 4.2 demo gebruikt, download deze dan eerst en installeer deze.
Ga dan naar het config menu->Options->Auto pitch reset->Disable
Ewout
 

Posted Wed 21 Feb 07 @ 6:41 pm
ik had nog een vraag Ewout, in het general ofzo, zie je ook zo, dat sommige topics alleen te lezen zijn voor Professional Edition users ofzo, kan ik da hier ook regelen ?

groetjes
 

Posted Wed 21 Feb 07 @ 7:45 pm
Ik denk dat alleen moderators dit kunnen doen, al die topics waren voordien ook door non-license gebruikers te zien.

Hebben we trouwens een nieuwe moderator op dit forum?:P
Of valt me dit nu pas op?
 

Posted Wed 21 Feb 07 @ 7:55 pm
Paulheu ? Ja die ken ik, maar zoveel post die nu ook weer niet om echt mod te worden.
Maar goed er zal wel een reden zijn.
 

Posted Wed 21 Feb 07 @ 9:17 pm
Klopt Paulheu is er bij gekomen als moderator van het Nederlandstalige forum. Paulheu is al heel lang VDJ user en weet veel af van VDJ.
Alleen forum moderators kunnen posts of hele threads van niveau veranderen, dus bijvoorbeeld voor "Professional edition users" en hoger.
Ewout
 

Posted Thu 22 Feb 07 @ 6:38 pm
spijtig voor die posts. want soms vind ik da lastig als er zo mensen posten die er niks van afweten.

 

Posted Thu 22 Feb 07 @ 7:37 pm
Solarius wrote :
spijtig voor die posts. want soms vind ik da lastig als er zo mensen posten die er niks van afweten.

Zo zijn we allemaal begonnen...
Ewout
 

Posted Fri 23 Feb 07 @ 5:22 pm
Superstom wrote :
Solarius wrote :
spijtig voor die posts. want soms vind ik da lastig als er zo mensen posten die er niks van afweten.

Zo zijn we allemaal begonnen...
Ewout


Is idd wel waar, maar toch heb je soms van die mensen die lastige antwoorden geven waar je niks aan hebt zoals nu :-)
 

Posted Fri 23 Feb 07 @ 6:34 pm


(Old topics and forums are automatically closed)