Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Probleem hoofdtelefoon

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hey,

Ik heb zojuist een DJ Contol Mp3 Systeem + headphone. Alles werkt goed behalve het luisteren van muziek door de headphone. Ik heb de headphone in de overeenkomstige kleuren geplugged (Roze en zwart). Nu is het probleem als ik op de headphone knop van het paneel druk dat ik niets hoor. Normaal gezien zou ik toch die turntable moeten horen ondertussen?? Kan iemand mij helpen? Ik denk dat ik iets moet veranderen van instellingen maar wat juist ?

Alvast Bedankt,
Ward
 

Posted Mon 19 Feb 07 @ 8:12 pm
Ward,
zoals in de header van het forum staat: Gebruik de zoekfunctie. Deze vraag is al tientallen keren eerder beantwoord. Zie oa deze post
Ewout
 

Posted Mon 19 Feb 07 @ 8:56 pm
had ik al gelezen. Maar als ik deze optie inschakel dan kan ik de preview horen door de boxen maar niet door de headphone :(
 

Posted Mon 19 Feb 07 @ 9:02 pm
Ik heb ook de plug van headphone in de rear ingang steken en in windows staat men systeem op 5.1. Dus snap het niet
 

Posted Mon 19 Feb 07 @ 11:28 pm
Heb je de juiste optie in het config menu van de dj console staan?
Heb je het 4.1 vinkje aangezet in de sound config?
De rear uitgang is voor de hoofdtelefoon, de front uitgang voor de eind mix.
Geef desnoods even wat meer info over de instellingen die je nu hebt in het Hercules menu, en in het VDJ config panel
Ewout
 

Posted Wed 21 Feb 07 @ 6:15 pm
Ik heb het vinkje aangezet.

ja heb de hoofdtelefoon in de rear gestoken (de zwarte). Ik heb geen hercules menu voor mijn dj console in te stellen.
 

Posted Wed 21 Feb 07 @ 10:39 pm
Als je je mk2 installeert met de cd, krijg je rechts onderin, bij de klok een Hercules icoontje. Klik je hier op dan krijg je het Hercules menu. Zie de blog vandj cel voor meer info. Hierin staat ook precies hoe je de Hercules console in dient te stellen.
Ewout
 

Posted Thu 22 Feb 07 @ 6:44 pm


(Old topics and forums are automatically closed)