Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual dj onder windows vista

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik wilde virtual dj gebruiken onder het nieuwe windows vista,maar hij leest de instalatie cd niet.Weet iemand een oplossing hiervoor? Of is er al een update die je op cd kunt zetten zodat hij het programma wel herkent? Nou ik hoop dat iemand een oplossing weet.

Groet Rob
 

Posted Mon 19 Feb 07 @ 8:17 am
Rob,
welke versie van vdj gebruik je? De enige versie op cd is de Hercules dj console versie. Aangezien je deze niet geregistreerd hebt, lijkt het me dat je die versie niet hebt. Heb je wel een Hercules console registreer deze dan even hier op de site.
Ewout
 

Posted Mon 19 Feb 07 @ 8:46 pm
Ik gebruik versie 3.4 als ik het goed heb.(update ging bij het opstarten automatisch)Ik heb hem eerst op mijn gewone pc gezet en daarna wilde ik hem op de laptop zetten en daar ging het mis.Geregistreerd ben ik wel.(kon er anders niet inkomen hier)Het enige wat ik nodig heb is een stuurprogramma voor vista. Alles andere pakt vista wel zoals de console Hercules dj Mk2.Komt er wel een snelle oplossing binnenkort? Bovendien kan ik met mijn aankoopbon bewijzen dat ik een console heb gekocht mocht er onduidelijkheid zijn over mijn registratie.


Groet Rob
 

Posted Tue 20 Feb 07 @ 10:37 am
Als je voor mij een e-mailadres hebt maak ik wel een foto van de console en cd met ook het registratienummer op het hoesje van de cd.

Groet Rob
 

Posted Tue 20 Feb 07 @ 10:38 am
Robertino 64 wrote :

Als je voor mij een e-mailadres hebt maak ik wel een foto van de console en cd met ook het registratienummer op het hoesje van de cd.

Dat is niet meer nodig, want je staat nu geregistreerd als Hercules DJ console user.
VDJ is compatible met Vista, voor de dj console heb je echter wel drivers nodig. Deze kan je vinden op de Hercules website.
Ewout
 

Posted Wed 21 Feb 07 @ 6:19 pm


(Old topics and forums are automatically closed)