Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: registratie weg

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ik sta niet meer geregistreerd als ik naar modify my profile ga en mijn serie nummer en mail adres terug plaats dan krijg ik dit:(please check that your email is the one you used when you bought Virtual DJ) -

ik begrijp niet hoe dit plotseling weg is en niet meer kan registreren.

ondertussen mail gestuurd naar vdj

Albert
 

Posted Sun 18 Feb 07 @ 6:04 pm
Je had toch al een account?

Je kan geen 2 dezelfde serienummers gebruiken bij accounts.
 

Posted Sun 18 Feb 07 @ 6:09 pm
zie is links naar mijn naam daar staat no licence user, dat bedoel ik ,da is plotseling weg, en als ik naar modify my profile ga, staat vdj 4.2 ook niet meer geregistreerd. als ik mijn serienr en mijn mailadres intik dan gaat dit ook niet meer dan staat er dat ik mijn mailadres moet gebruiken waarmee ik vdj heb gekocht en dat adres gebruik ik

Albert
 

Posted Sun 18 Feb 07 @ 6:27 pm
volgens mij was je account eerst albertloos. ALs je een nieuw account hebt aangemaakt kan je niet opnieuw je dj console of je volledige versie registreren, want deze zit reeds gekoppeld aan je andere account. Log dus even in onder je oude account. Weet je het wachtwoord niet meer, neem dan even op met e-service.
Je kunt je registratie aleen koppelen met het e-mail adres dat je tijdens de aanschaf van VDJ hebt gebruikt / opgegeven. Weet je dit niet meer neem dan ook even contact op met e-service
Ewout
 

Posted Sun 18 Feb 07 @ 10:26 pm
klopt inderdaad , dit was mij niet opgevallen, snap niet hoe dit plotsling veranderd is de dag ervoor was er niets aan de hand , en zondag avond door een posting te plaatsen zag ik dat er iets niet klopte....het spookt denk ik....
Albert
 

Posted Mon 19 Feb 07 @ 8:21 am


(Old topics and forums are automatically closed)