Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Subfolders

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik ben zeer tevreden over Virtual Dj.
Maar hoe krijg je het voor elkaar om een folder te maken waar Virtual Dj OOK de subfolders meescant?
Nu maak ik een map aan, b.v. Top40. Dan moet ik alle submapjes verwijderen en alles in de hoofdmap gooien omdat ik anders NIET de liedjes in de subfolders zie.
Kan dit wel op een of andere manier?
 

Posted Sat 17 Feb 07 @ 11:48 am
Je kan Virtual Folders maken, daar kan je verschillende liedjes uit verschillende mappen in één virtuele map steken.
Om een virtual folder te maken moet je volgens mij op het rode mapje klikken in de browser(tussen de mappenlijst en de lijst van je liedjes).
 

Posted Sat 17 Feb 07 @ 1:09 pm
Bedankt voor je antwoord.
Dat doe ik ook momenteel.
Maar in bpm studio kan je een map maken en dan kiezen voor uploaden van de nummers en dan pakt hij de map met alle submappen erin.
Ik heb b.v. een map met 100 submappen, das veel werk door telkens te slepen of kopieren naar de hoofdmap.
 

Posted Sat 17 Feb 07 @ 2:13 pm
Als eerste is het handig voor de search, om nadat je files aan je bibliotheek hebt toegevoegd, te rescannen dit gaat als volgt.
- Open VDJ
- In de browser selecteer "Local database"
- Klik rechts en selecteer "Scan HD"
- Selecteer de drive(s) waar je mp3s staan en klik ok.

Wil je nu zoeken klik je op de lcal database en tik je een deel van de titel of artiest in. Je zoekt nu door alle files heen ongeacht in welke folder ze staan

Je kunt ook zoeken op de manier die jij aangeeft:
- Maak een folder top40
- Maak hierin een submap feest.
- Zet in beide folders wat files

Selecteer je in de browser nu de map top40 en tikt een aantal letters vind je alleen de nummers in de map top40
Selecteer je in de browser de feest map en tikt een aantal letters vind je alleen de nummers in de map feest
Selecteer je nu in de browser de map top40, klikt rechts en selecteerd "recurse" dan verschijnen alle files in de top40 map en alle submappen aan de rechter kant in het filemenu. Zoek je nu dan vind je dus de nummers in zowel de top40 als de feest map.
Ewout
 

Posted Sun 18 Feb 07 @ 10:16 pm

Ewout, je bent geweldig !!!

Dat recurse was hetgene ik zocht inderdaad.
Bedankt voor je hulp.

 

Posted Wed 21 Feb 07 @ 1:54 pm
Geen dank nodig, ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen. Soms wat opties uit de verschillende menus proberen kan leuke en handige dingen opleveren.
Ewout
 

Posted Wed 21 Feb 07 @ 6:49 pm


(Old topics and forums are automatically closed)