Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ loopt vast

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo, ik heb een de vdj 3.2 en als ik aan het draaien ben loopt ie na een tijdje vast. Ik kan dan alle knoppen nog aanklikken, maar de platen draaien niet meer en ik hoor geen muziek meer. Ik kan hem nog normaal afsluiten en als ik hem terug opstart werkt hij weer een paar minuten. Als ik de effecten gebruik loopt hij soms nog sneller vast.

Graag een oplossing
DJ Wild
 

Posted Sat 17 Feb 07 @ 10:23 am
Als je een DJ Control hebt, vul dan je serienummer in je profiel in.

Als je geen DJC hebt, waarom gebruik je dan vdj 3.2, als ondertussen al versie 4.2 uit is?

Wat zijn de specificaties van je PC?
 

Posted Sat 17 Feb 07 @ 1:05 pm
je pc zal niet de beste zijn, of er is miss een fout in de software, of je gebruikt een crack,...
 

Posted Sun 18 Feb 07 @ 4:34 pm
Zoals boven reeds gevraagd: Als je een dj console hebt vul dan je serial nummer hier in op de site en upgrade dan naar de 3.4 versie.
Gebruik je een demo versie van 3.2, gooi deze dan weg en download de laatste 4.2 demo versie en probeer het opnieuw.
Gebruik je een illegale gekraakte versie krijg je ten eerste geen respect, ten tweede geen ondersteuning en ten derde berbaast het mij niet dat deze niet goed werkt.
Welke van de drie opties gebruik je?
Ewout
 

Posted Sun 18 Feb 07 @ 10:20 pm
Ik gebruik de demo 3.2, heb nu de 4.2 en hetzelfde probleem. Waarschijnlijk ligt het aan mijn PC want op m'n laptop doet ie het wel
 

Posted Mon 19 Feb 07 @ 2:48 pm
Wat zijn de specs van de machine die je gebruikt? Voldoet deze aan de minimale systeem vereisten? Kijk ook eens in het config menu bij "Performances". Zet de slider is geheel naar rechts. Deze optie vergt het minste van je systeem.
Ewout
 

Posted Mon 19 Feb 07 @ 8:49 pm
Volgens mij bedoel je links?
Links vergt het minst van je systeem als ik me niet vergis;)
 

Posted Tue 20 Feb 07 @ 8:21 pm
idd, maar ik denk dat Ewout een grapje maakte ;)
 

Posted Tue 20 Feb 07 @ 10:40 pm
Nee, sorry ik lette even niet op. Het moet inderdaad links zijn. Ik ben blij dat jullie wakker zijn ;-)
Ewout
 

Posted Wed 21 Feb 07 @ 6:34 pm


(Old topics and forums are automatically closed)