Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: handleiding nederlands

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

C9HbNHome userMember since 2006
hallo
hij staat vast al ergens op deze site, maar heeft iemand de nederlandstalige handleiding van virtual dj?
of misschien een link naar de goede plek?
ik hoop het echt, ben ik tenminste weer effe zoet.
 

Posted Wed 14 Feb 07 @ 8:07 pm
Volgens mij bestaat deze nog niet.
 

Posted Thu 15 Feb 07 @ 1:14 am
C9HbNHome userMember since 2006
oh, jammer. volgens mij zou ik er toch een stuk wijzer van worden.
 

Posted Thu 15 Feb 07 @ 11:40 am
Ik heb aan het team gevraagd een versie van de engels talige handleiding die je aan kan passen, zodat je niet alles opnieuw hoeft te doen. Deze heb ik echter nog niet gekregen.
Ik zal het nog eens vragen.
Ewout
 

Posted Thu 15 Feb 07 @ 6:28 pm
Ik heb virtual dj home free 7.05 geinstalleerd op een laptop van 7 jaar oud met besturingssysteem Windows XP
Ik ben geen DJ, maar ik heb thuis af en toe een feestje en dan wil ik hier graag gebruik van maken.
Ik heb de volgende problemen:
1. Na een paar minuten valt het geluid weg. Ik heb al wat nieuwe drivers voor de geluidskaart gedownload en ook een asio geluidskaart geinstalleerd, maar dit heeft niet het gewenste resultaat opgebracht. Wie kan mij hier verder mee helpen?
2. Kun je ook muziek op dek 1 en dek 2 automatisch na elkaar afspelen? Ik krijg het niet voor elkaar.
 

Posted Tue 06 Nov 12 @ 12:58 am
Beste
Ik heb de versie 7 vertaald via google chrome
Je bent er weel een paar dagen me bezig maar het lukt wel
De versie 6 is wel in het nederlands en die verschilt neet veel met de 7

Musiclover
 

Posted Tue 06 Nov 12 @ 4:14 am
peter120159 wrote :
..............2. Kun je ook muziek op dek 1 en dek 2 automatisch na elkaar afspelen? Ik krijg het niet voor elkaar.


Nee. De automix loopt op één dek.
Er zijn meerdere voordelen aan verbonden tegenover 2-decks automix zoals dat vroeger het geval was. In ieder geval bevalt het mij beter zo!
 

Posted Tue 06 Nov 12 @ 7:02 pm
peter120159 wrote :
1. Na een paar minuten valt het geluid weg.........


Ik kan me vergissen maar ik dacht dat home free het slechts 10 minuten deed?
 

Posted Tue 06 Nov 12 @ 7:05 pm
@Peter: maak je de volgende keer a.u.b. een eigen topic aan? Je hebt nu een niet ter zake doende topic waar al 5,5 jaar geen beweging meer in zat gereanimeerd.....
Automix draait, zoals Bob aangeeft, idd maar op 1 deck. Je houdt dan het andere deck vrij om een verzoekje tussendoor klaar te kunnen zetten, een karaoke-nummer er tussen door te draaien, enz. Is een keuze geweest van de ontwikkelaar en ik vind het ook prettiger werken dan dat er steeds 2 decks bezet zijn. Het went.
Een externe kaart (De ASIO-kaart) werkt maar 10 minuten met de Home Free-versie. Via je interne geluidskaart van je laptop zou je geen problemen moeten hebben, maar specifiek antwoorden daarop kan ik niet. Daarvoor zitten er te weinig details in je vraag.

@Bob: Nu begrijp ik pas dat je het over de geluidskaart hebt. Letterlijk staat er bij jou dat de Home-Free-versie maar 10 min. werkt... ;)
 

Posted Wed 07 Nov 12 @ 5:12 am
Martin FourS wrote :
@Bob: Nu begrijp ik pas dat je het over de geluidskaart hebt. Letterlijk staat er bij jou dat de Home-Free-versie maar 10 min. werkt... ;)


@Martin,ik heb er een nachtje over geslapen maar begrijp het nog steeds niet.
1) Wat voor geluidskaart?
2) en letterlijk staat er quote Ik kan me vergissen maar ik dacht dat home free het slechts 10 minuten deed? unquote met een vraagteken aangezien ik niet precies weet wélke versie nou na 10 minuten het handdoek gooit en om jou of Bas de mogelijkheid te geven hier op in te haken.

 

Posted Wed 07 Nov 12 @ 8:20 pm
zover ik weet doet de free versie het altijd met alleen de software, maar met een controller zit er een 10 minuten limiet aan, maar ik kan me vergissen
 

Posted Wed 07 Nov 12 @ 9:32 pm
bobhofmans wrote :

1) Wat voor geluidskaart?

peter120159 wrote :
...en ook een asio geluidskaart geinstalleerd, maar dit heeft niet het gewenste resultaat opgebracht.

Die... :D
bobhofmans wrote :

2) en letterlijk staat er quote Ik kan me vergissen maar ik dacht dat home free het slechts 10 minuten deed? unquote met een vraagteken aangezien ik niet precies weet wélke versie nou na 10 minuten het handdoek gooit en om jou of Bas de mogelijkheid te geven hier op in te haken.

Heeft Bas al beantwoord. De Free version werkt altijd, maar slechts 10 minuten met randapparatuur, zoals een controller, externe geluidskaart, video out, enz. Als je alleen met de kale PC/laptop werkt en de interne geluidskaart, kun je het best lang volhouden.
 

Posted Thu 08 Nov 12 @ 1:59 am
walibuPRO InfinityMember since 2012
Wie o wie kan mij helpen?
zal heel simpel zijn maar loop al even te stoeien en kan het op het forum ook niet zo vinden.
Als ik een karaoke file afspeel en bij deze de tempo aanpas werkt dit super met keylock.
Maar hoe sla ik dit nu op zodat hij elke volgende keer wanneer ik de file afspeel hetzelfde doet?
 

Posted Tue 22 Jul 14 @ 3:31 pm
Dit heeft niets met een Nederlandstalige handleiding te maken en 1x je vraag stellen is voldoende. We lezen hem echt wel....
 

Posted Tue 22 Jul 14 @ 6:55 pm


(Old topics and forums are automatically closed)