Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Probleem met skin!

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

vogol13Home userMember since 2007
Hoi,
Ik heb een skin geload, maar nu kan ik de configuratie knop niet meer vinden. Is hij weg, en hoe kan ik dit verhelpen?
Alvast bedankt, maarten
 

Posted Mon 12 Feb 07 @ 5:49 pm
Bij welke skin is dit?
Wat je zou kunnen doen is in de 'skins'-map de skin die je nu gebruikt verwijderen, en de skin die je daarvoor gebruikte de naam geven van de skin waarvan je de config niet meer vind;)
Dan laad Virtual DJ die skin in die je daarvoor gebruikte;)
 

Posted Mon 12 Feb 07 @ 6:17 pm
De naam van de skin vermelden is inderdaad zinvol, zo kunnen we je makkelijker helpen. Er zijn een aantal opties om dit op te lossen
- De optie die van Erum reeds beschreef. Niet de mooiste oplossing in mijn ogen, maar het werkt wel

- Goed de skin verkennen. Iedere skin moet een config button hebben. Anders wordt deze niet hier op de site als download gezet. Soms is het een klein knopje met alleen een C of een S erop

- In de registry, de default skin weer instellen, Zoek in het register onder de current user->Software->VirtualDJ de skin tag. Zet hierin de waarde VirtualDJ:Full. Zorg wel dat je voordat je deze wijziging maakt VDJ eerst afgesloten hebt

- Voeg aan de shortcut.xml file in de vdj installatie folder een extra shortcut toe met als key ctrl+s en als action settings. Je kunt dan dmv ctrl + s het config menu openen. Zorg wel dat je voordat je deze wijziging maakt VDJ eerst afgesloten hebt
Ewout
 

Posted Mon 12 Feb 07 @ 10:31 pm


(Old topics and forums are automatically closed)