Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Steeds meer foutmeldingen..

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hey hey allemaal,

Ik heb nu ongeveer 2 maanden mn MK2 console met de home edition van VDJ, maar steeds vaker treden er problemen op. Eerst had ik het probleem dat m´n scherm ineens zwart sprong en dan kon ik niets meer doen op m´n pc, dat probleem zat schijnbaar in Direct X. Oke, kan ik mee leven als dit eens in de zoveel tijd gebeurd, maar nu kan ik m´n VDJ geneens meer opstarten omdat hij de melding geeft `Error in the sound driver of Direct X´ , dus ik Direct X opnieuw installeren, maar helaas, helemaal niets... Ook al VDJ opnieuw geinstalleerd, maar het helpt niets, rest er dan niets anders dan m´n hele pc voor alleen VDJ opnieuw te installeren?!
 

Posted Sat 20 Jan 07 @ 4:33 pm
Als je scherm op zwart springt dan heb je vdj niet gemaximaliseerd op je scherm. Dit is een bekend verschijnsel. Maximaliseer je vdj dus altijd en gebruik een skin die is gemaakt voor de resolutie van je scherm.
Start vdj niet verder op na de active x error? Welke versie van active x probeer je te installeren en werkt je geluidskaart met Mediaplayer of Winamp?
Ewout
 

Posted Mon 22 Jan 07 @ 7:44 pm


(Old topics and forums are automatically closed)