Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: skins

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Er zijn massa's goeie skins te downloaden op deze site. Er zijn echter veel skins, die bij het uitvoeren van de *.exe aangeven dat virtual dj niet geïnstalleerd is op mijn PC. Het is jammer dat de skins niet manueel te installeren zijn naar de juiste map.

De *.exe werkt gewoon niet en de skin is dus niet te installeren. Bestaat hier een oplossing voor?

P.S.: Ik gebruik uiteraard de laatste versie van VDJ. Zijn er misschien compatibiliteitsproblemen met oudere skins?

Een voorbeeld van een niet te installeren skin is: darkfun v2.01. De foutmelding geeft weer:

'VirtualDJ software not found. You must install VirtualDJ first. Please check on www.virtualdj.com for more informations.'
 

Posted Fri 12 Jan 07 @ 1:30 am
Probeer Virtual DJ eens te verwijderen, incl. de register-keys van VDJ.(Verwijder dan ook de map van Virtual DJ;)).
(Aan te raden is wel je database te back-uppen alsook al je samples, effecten,...)
En doe dan een nieuwe installatie.
Werkte bij mij toch.

Overigens kan je skins uitpakken met een programma als Winrar(Google).

Veel succes
 

Posted Fri 12 Jan 07 @ 4:26 pm
Ik ken winrar, maar de skins zijn exe-bestanden, geen rar-bestanden. Het zijn niet zo heel veel skins die niet werken (1 op 10 of zo).
 

Posted Fri 12 Jan 07 @ 7:10 pm
Ik heb via e-service VDJ 3.4 aangevraagd en de skins werken wel, in deze versie.

Hé Ewout, is het mogelijk om 2 versies van VDJ (4.2 en 3.4) op één PC te zetten, met dezelfde registratiecode? Mag dit? (heb 4.2 verwijderd en 3.4 geïnstalleerd, durf niet de twee tegelijk met één code te activeren).

 

Posted Fri 12 Jan 07 @ 8:54 pm
Hmm, ik dacht nogtans dat ik de bestanden in een .exe kon uitpakken... Ik zal wel weer verkeerd zijn...

Je mag 2 versies op een pc zetten, ook met eenzelfde registratiecode. Die registratiecode is van jou, je mag ze gebruiken op zoveel pc's als je wil, zolang jij maar de gebruiker bent.
 

Posted Fri 12 Jan 07 @ 9:08 pm
Het is inderdaad mogelijk en toegestaan om meerdere versies van vdj tegelijk te installeren. Dit werd zelfs aangeraden bij de upgrade naar versie 4. Er zijn echter een paar mogelijke problemen: Als je 2 verschillende mappen gebruikt in de "Program files" folder, dan kan het zijn dat de versie die geen VirtualDJ heet problemen geeft met het installeren van bijvoorbeeld skins. Daarnaast is er maar 1 locatie voor de registry entries. Hierdoor kunnen conflicten ontstaan.

Het klopt inderdaad dat de veel skins nog niet geschikt zijn voor vdj4. Je kunt in het skin forum vragen voor een upgrade, je kunt de maker van de skin een pm sturen, of hij de skin wil upgraden of je kunt zelf een poging wagen.
Ewout
 

Posted Tue 16 Jan 07 @ 6:30 pm
Superstom; dankzij jouw antwoorden wordt alles zo klaar als een klontje voor mij. Da's nog niet zo superstom.
 

Posted Tue 16 Jan 07 @ 8:43 pm
:)
 

Posted Tue 16 Jan 07 @ 8:58 pm


(Old topics and forums are automatically closed)