Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Broadcast probleem

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

glexHome userMember since 2007
Oi virtual djs,

Heb heel het forum afgeschuimd maar ik vind de oplossing niet.
Dus: als ik uitzend via internet via virtual dj, de dmc versie 3.4, heb je zo een broadcast plugin bij record. Nu als ik de gegevens invul etc etc , alles werkt perfect. Het probleem is, bij de vorige versies van virtual dj kon ik op meerdere stream tegelijk streamen + mijn eigen titel bepalen, site instellen & IRC channel.

Wat gebeurt er dan? : hij zend altijd mijn titels uit van de songs die ik draai hoewel ik dat niet wil.

Need help, thx

hier klikken voor foto

*PS: hoewel op de foto bij Name , een titel staat, zend hij nog altijd de songtitels uit.
 

Posted Wed 10 Jan 07 @ 2:32 pm
Héhé T-spirit, goeie internet radio trouwens ;). Maar hoe zien die titels er dan uit. Jouw titel met de titel van de liedjes erachter of alleen de titels van de liedjes.
Zo een groot probleem is het niet, maar ik gebruik dit eigenlijk niet via virtualdj.

Groetjes ;)
 

Posted Wed 10 Jan 07 @ 4:36 pm
glexHome userMember since 2007
euh, ja ik krijg dus de titels van de song met de naam erachter die ook op de screenshot staat.
Hoe draai jij dan ? via de plugin van winamp ? Indien ja, laat me dan iets weten, want dan moet je me ff uitleggen hoe (kheb wel een idee, maar aangezien jij ook een dj console hebt).

thx
 

Posted Wed 10 Jan 07 @ 8:21 pm
eu... ja ik heb de dj console ni meer
maar ik kan het je wel uitleggen
eerst effe naar de T-spirit site gaan naar de tutorials

Als je daarmee klaar bent zal ik je meer uitleg geven om het te laten werken met je dj console
http://www.t-spirit.be/v3/?page=tutorials&t=stream

oké,
je moogt mij ook altijd privé berichtje sturen...

groetjes
 

Posted Wed 10 Jan 07 @ 9:07 pm
glexHome userMember since 2007
Waar kan ik ergens een private message sturen ? :s (niet echt familiar met het forum)
 

Posted Fri 12 Jan 07 @ 7:44 pm
Home edition users kunnen inderdaad geen private messages sturen;)

Je zal het gewoon via het forum moeten regelen, of solarius geeft zijn mailadres wel door...
 

Posted Fri 12 Jan 07 @ 9:01 pm
mja ik denk wel dat hij het gevonden heeft. Want met de tutorials op die site gaat het zeer gemakkelijk.

groetjes Solarius
 

Posted Sun 14 Jan 07 @ 5:37 pm
glexHome userMember since 2007
neen , heb het niet gevonden hoor. Het probleem is, zegt een andere moderator, dat ik in mijn registery iets moet veranderen zodat hij het "actual file" niet meer streamt. Probleem is dat ik niet weer hoe dit noemt :)
 

Posted Wed 17 Jan 07 @ 9:06 pm
mja ge moet blijkbaar Proffesional editional user zijn. En dat ben jij niet. allé het kan zijn dat ik het fout heb. wachten op het antwoord van Ewout

groetjes
 

Posted Wed 17 Jan 07 @ 10:02 pm


(Old topics and forums are automatically closed)