Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: timecode vinyl

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo ik heb hier een timecode vinyl dat ik even leen van een kennis om eens te testen met virtual dj

nu lukt dit blijkbaar niet (ik moet mijn pitch van mijn platendraaier 20% rapper zetten dan normaal om het lied op normale snelheid af te spelen).

kan het zijn dat er verschillende timecode vinyls bestaan of is dit allemaal hetzelde? (het is geen timecode vinyl van virtual dj maar 1 van stanton (final scratch))


ik zou er eventueel kopen van virtual dj moest ik zeker weten dat het werkt



kan iemand mij helpen?
 

Posted Sun 07 Jan 07 @ 5:35 pm
ps kan dit aan mijn geluidskaart liggen? (ik heb 2maal de uca202 van behringer bestelt) nu werk ik nog met mijn gewone geluidskaart van mijn laptop met de asio4all driver
 

Posted Sun 07 Jan 07 @ 5:37 pm
VDJ is alleen compatible met de timecode vinyls van vdj zelf. Kan het zijn dat het (gedeeltelijk) werkt, maar hier is geen garantie voor.
Je kunt tijdcode niet gebruiken met 2 verschillende geluidskaarten, ook niet als deze van hetzelfde type zijn. Wil je tijdcode gebruiken dien je een geluidskaart te heben met 4 mono (= 2 stereo) ingangen.
Ewout
 

Posted Mon 08 Jan 07 @ 6:10 pm
ok bedankt voor de info

is er ergens een winkel in belgiƫ waar ik deze kan kopen? of moet ik het doen via deze site?


is de u46dj dan een betere geluidskaart?


 

Posted Mon 08 Jan 07 @ 6:19 pm
Binnenkort kan je de vinyls van virtual vinyl aanschaffen bij de meeste Numark dealers. Dit zijn exact dezelfde platen als de VDJ timecode vinyls. Wil je niet wachten, kan je ze hier op de website aanschaffen.
De Esi is niet een top geluidskaart, maar zal in de meeste gevallen prima voldoen. Echte pro kaarten zijn minimaal 4 keer zo duur en de vraag is of je het verschil echt merkt.
Ewout
 

Posted Wed 10 Jan 07 @ 7:56 pm


(Old topics and forums are automatically closed)